Geplaatst: 8 januari 201015 jaren comment_1566843 heuj ik heb gta IV nou 99.00 % uitgespeeld! maar waar haal ik die laaste procent vandaaan?? volgnes mij heb ik alles gedaan met mn vrienden
Geplaatst: 8 januari 201015 jaren comment_1566846 Kijk anders in de >deze lijst < En ga kijken wat je nog niet hebt gedaan
Geplaatst: 8 januari 201015 jaren Auteur comment_1566850 Kijk anders in de >deze lijst < En ga kijken wat je nog niet hebt gedaan die heb ik gebruikt en ik ga ervan uit dat ik alles dus gedaan heb... misschien nogeen keer alle activeiten met vrienden proberen
Geplaatst: 8 januari 201015 jaren comment_1566851 Doe anders dit : Je gaat naar pause > start > score (hier zie je wat je hebt gedaan aan activiteiten. Dus je haalt de checklist er bij En je gaat kijken wat je niet hebt gedaan. Succes
Geplaatst: 8 januari 201015 jaren comment_1566868 Heb je cheats gebruikt? Want zover ik nog weet gaat een GTA spel niet over de 99% als je hebt gecheat. Heb je gecheat dan kunnen we helaas niks meer voor je doen.
Geplaatst: 8 januari 201015 jaren Auteur comment_1566880 Heb je cheats gebruikt? Want zover ik nog weet gaat een GTA spel niet over de 99% als je hebt gecheat. Heb je gecheat dan kunnen we helaas niks meer voor je doen. ja, ik heb een motor, auto en een boot gecheat?? ik dacht dat het dan nog wel zou kunnen, maarn iet dus??
Geplaatst: 8 januari 201015 jaren comment_1566881 Heb je cheats gebruikt? Want zover ik nog weet gaat een GTA spel niet over de 99% als je hebt gecheat. Heb je gecheat dan kunnen we helaas niks meer voor je doen. Als je in IV cheats gebruikt blokkeert hij toch alleen Achievements ?
Geplaatst: 8 januari 201015 jaren comment_1566904 Heb je cheats gebruikt? Want zover ik nog weet gaat een GTA spel niet over de 99% als je hebt gecheat. Heb je gecheat dan kunnen we helaas niks meer voor je doen. Als je in IV cheats gebruikt blokkeert hij toch alleen Achievements ? Dat is inderdaad zo, dus hij hoeft zich geen zorgen te maken.
Geplaatst: 8 januari 201015 jaren Auteur comment_1566919 Heb je cheats gebruikt? Want zover ik nog weet gaat een GTA spel niet over de 99% als je hebt gecheat. Heb je gecheat dan kunnen we helaas niks meer voor je doen. Als je in IV cheats gebruikt blokkeert hij toch alleen Achievements ? Dat is inderdaad zo, dus hij hoeft zich geen zorgen te maken. maar dan blok toch ook die key to liberty city trophie?? en die wil ik nou juist!
Geplaatst: 8 januari 201015 jaren comment_1566940 maar dan blok toch ook die key to liberty city trophie?? en die wil ik nou juist! Neen, deze blokkeer je niet. Een compleet overzicht van alle achievements/trophies die geblokkeerd worden door cheats vind je op WikiGTA.
Geplaatst: 8 januari 201015 jaren Auteur comment_1566970 Dan had je niet moeten cheaten dunkt me. k maarh et ligt dus niet aan de cheats toch??? wat kan ik vergeten zijn!? ja ik heb de checklist gebruikt dus alleen die link geven helpt me niet echt....
Geplaatst: 8 januari 201015 jaren comment_1566985 Elke Random Character geeft 0.5% bij, dus waarschijnlijk moet je nog een eerste-, tweede- of derde ontmoeting doen van twee Random Characters. Door alle activiteiten met een vriend te doen krijg je, of een speciale vaardigheid vrij te spelen krijg je 1.67% erbij, dus daar kan het niet aan liggen.
Geplaatst: 8 januari 201015 jaren Auteur comment_1567012 dat zou idd kunnen! die random chars voor de 2e/3e keer! volgens de stats heb ik er 12, kan het kloppen dat ik er 14 moet dan?? en je hoeft toch geen gf te hebben om 100% te krijgen??
heuj
ik heb gta IV nou 99.00 % uitgespeeld!
maar waar haal ik die laaste procent vandaaan??
volgnes mij heb ik alles gedaan met mn vrienden