Jump to content

[SA] Photo Contest VII - vragen & reacties


_KoE_Mzungu

Recommended Posts

post-58866-1263135184,98.png

banner gemaakt door Flitskikker

Kennelijk is er behoefte aan een vragen / reactie topic m.b.t. >aanstaande foto contest<. Bij deze dus. :engel:

Svenie merkte scherp op dat dit niet de zesde maar de zevende foto contest is, ik had SA Photographer van Hanneswaso over het hoofd gezien. bloos.gif Het e.e.a. is inmiddels aangepast.

Alhoewel ik er van overtuigd was dat de regels van deze contest duidelijk zijn kreeg ik toch nog twee vragen via PB (daarom ook dit topic) die ik met jullie wil delen.

Mag je wel een auto waar je zelf de kleur hebt gedaan? Dus als die gemod is of kleuren die je aan spel hebt toegevoegt.
ik heb heel veel auto's gemod in gta sa .. dus kan ik dan nog wel mee doen?

Lezen zij slecht of ben ik onduidelijk? :?

Regels

  • De foto's mogen geen inhoud hebben die zijn verkregen met een modificatie van het spel. Een gemodificeerd spel is dus in principe geen probleem, zolang die modificaties maar niet zichtbaar zijn op de foto.

Nogmaals: op de foto's die je inlevert mag niets te zien zijn van een modificatie. Alles op de foto moet origineel in het spel aanwezig zijn. Moet je een voertuig fotograferen? Dan alleen voertuigen die niet aangepast zijn. etc. etc.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net zoals JesperKai een proefwerkweek dit jaar. Vanaf 25 januari heb ik dat en ik ben al ver daarvoor heel druk mee bezig. Dus mijn vraag is: Hoe lang is een deadline? Ik kan best wel die week een gaatje vinden, maar als ik binnen 3 dagen iets moet vinden dan gaat dat best moeilijk worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn plan was telkens een termijn van 4 dagen, zodra ronde 1 voorbij is kan er gestemd worden en zal ronde 2 direct van start gaan. Met 5 rondes kan je dus binnen 20 dagen klaar zijn, na 24 dagen zal ook de laatste stemronde afgelopen zijn. Ik hoop dat je hiermee je agenda kan vullen. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Nogmaals: op de foto's die je inlevert mag niets te zien zijn van een modificatie. Alles op de foto moet origineel in het spel aanwezig zijn. Moet je een voertuig fotograferen? Dan alleen voertuigen die niet aangepast zijn. etc. etc.

Maar een originele auto die bvb aangepast is in Wheel Arch Angels mag dus wel? :Y

@ hieronder: Oke. :)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

bloos.gif oops een moderator die een dubbelpost plaatst ... foei bloos.gif

>>> Door VWO-er: Straf!<<<

Voor de deelnemers die het contest topic met de regels al hebben bekeken, er zijn twee extra regels toegevoegd:

  • Uiteraard mogen screens / foto's die genomen zijn in het spel niet worden bewerkt met een bewerk-programma (zoals bijvoorbeeld PhotoShop). Dus geen gemodificeerde inhoud & geen gemodificeerde foto. ^_^
  • Per ronde geldt dat de eerste inzending geldig is. Dus als je 100 foto's inzendt voor de eerste ronde zijn de laatste 99 overbodig. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Uiteraard mogen screens / foto's die genomen zijn in het spel niet worden bewerkt met een bewerk-programma (zoals bijvoorbeeld PhotoShop). Dus geen gemodificeerde inhoud & geen gemodificeerde foto. ^_^
De foto's mogen geen inhoud hebben die zijn verkregen met een modificatie van het spel. Een gemodificeerd spel is dus in principe geen probleem, zolang die modificaties maar niet zichtbaar zijn op de foto.

In de regels staat dat de foto's geen inhoud mogen hebben van mods. Geldt dit uiteraard ook voor s0beit? Met s0beit staat er iets linksboven. Ik gebruik zelf s0beit en heb met een fotobewerkingsprogamma de foto verkleind dat dat er niet staat. Is deze foto nog geldig?

Bewerkt: door Deluxo
Link to comment
Delen op andere websites

Wie zegt dat Fedmas? Waar staat dat Fedmas? Ik heb nooit gezegd dat s0beit is toegestaan!

Maar aangezien ik het behoorlijk beu begin te worden (je mag ook gerust zeggen spuugzat) van: "mag deze mod en die mod". Geldt vanaf nu dat geen enkele modificatie is toegestaan. Alleen foto's die gemaakt zijn in een 100% origineel spel zijn toegestaan en anders niet! Alle toezeggingen zijn met terugwerkende kracht ingetrokken.

Bij deze zijn dus de regels aangepast, wat het tevens gelijk een stuk duidelijker en eerlijker maakt. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

bloos.gif oops een moderator die een dubbelpost plaatst ... foei bloos.gif

>>> Door VWO-er: Straf!<<<

Voor de deelnemers die het contest topic met de regels al hebben bekeken, er zijn twee extra regels toegevoegd:

  • Uiteraard mogen screens / foto's die genomen zijn in het spel niet worden bewerkt met een bewerk-programma (zoals bijvoorbeeld PhotoShop). Dus geen gemodificeerde inhoud & geen gemodificeerde foto. ^_^
  • Per ronde geldt dat de eerste inzending geldig is. Dus als je 100 foto's inzendt voor de eerste ronde zijn de laatste 99 overbodig. :cab:

Kut, dus de hoogte met 10 pixels verlagen mag dus niet? Ik ben zo gehecht aan m'n dierbare hacks. :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

22 januari voor de volgende ronde is wel héél erg kort tijd. Doordeweeks heb ik nauwelijks tijd voor GTA, want school gaat (helaas) voor. Kan de deadline verschoven worden naar het einde van het weekend? :(

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...