Kennelijk is er behoefte aan een vragen / reactie topic m.b.t. >aanstaande foto contest<. Bij deze dus.
Svenie merkte scherp op dat dit niet de zesde maar de zevende foto contest is, ik had SA Photographer van Hanneswaso over het hoofd gezien. Het e.e.a. is inmiddels aangepast.
Alhoewel ik er van overtuigd was dat de regels van deze contest duidelijk zijn kreeg ik toch nog twee vragen via PB (daarom ook dit topic) die ik met jullie wil delen.
Mag je wel een auto waar je zelf de kleur hebt gedaan? Dus als die gemod is of kleuren die je aan spel hebt toegevoegt.
ik heb heel veel auto's gemod in gta sa .. dus kan ik dan nog wel mee doen?
Lezen zij slecht of ben ik onduidelijk?
Regels
De foto's mogen geen inhoud hebben die zijn verkregen met een modificatie van het spel. Een gemodificeerd spel is dus in principe geen probleem, zolang die modificaties maar niet zichtbaar zijn op de foto.
Nogmaals: op de foto's die je inlevert mag niets te zien zijn van een modificatie. Alles op de foto moet origineel in het spel aanwezig zijn. Moet je een voertuig fotograferen? Dan alleen voertuigen die niet aangepast zijn. etc. etc.
banner gemaakt door Flitskikker
Kennelijk is er behoefte aan een vragen / reactie topic m.b.t. >aanstaande foto contest<. Bij deze dus.
Svenie merkte scherp op dat dit niet de zesde maar de zevende foto contest is, ik had SA Photographer van Hanneswaso over het hoofd gezien.
Het e.e.a. is inmiddels aangepast.
Alhoewel ik er van overtuigd was dat de regels van deze contest duidelijk zijn kreeg ik toch nog twee vragen via PB (daarom ook dit topic) die ik met jullie wil delen.
Lezen zij slecht of ben ik onduidelijk?
Nogmaals: op de foto's die je inlevert mag niets te zien zijn van een modificatie. Alles op de foto moet origineel in het spel aanwezig zijn. Moet je een voertuig fotograferen? Dan alleen voertuigen die niet aangepast zijn. etc. etc.
Bewerkt: door _KoE_Mzungu