Geplaatst: 8 januari 201015 jaren comment_1567065 Ik ben bezig met 'n paar pickups van wapens, maar ik weet niet hoe ik moet doen dat ik wapens en drugs oppak, dat ik dan die krijg. Met de simpele AddStaticPickup weet ik het, das heel simpel, maar ik wil graag in kunnen stellen hoeveel kogels ik krijg bij het oppakken. Bij health en armor is het simpel, maar hoe met wapens? Met health heb ik: if(pickupid == health) { SetPlayerHealth(playerid,100); } Maar hoe doe ik dat met de volgende wapens: * chainsaw * grenades * ontplof cocktail * RPG * heat seeking rocket * flame tower * satchel charges * spray can * Jet Pack Edit: cash is gelukt Bewerkt: 8 januari 201015 jaren door newbie
Geplaatst: 8 januari 201015 jaren Auteur comment_1567074 Hmm... giveplayerweapen lijkt te werken.. straks test ik het.
Ik ben bezig met 'n paar pickups van wapens, maar ik weet niet hoe ik moet doen dat ik wapens en drugs oppak, dat ik dan die krijg.
Met de simpele AddStaticPickup weet ik het, das heel simpel, maar ik wil graag in kunnen stellen hoeveel kogels ik krijg bij het oppakken.
Bij health en armor is het simpel, maar hoe met wapens?
Met health heb ik:
Maar hoe doe ik dat met de volgende wapens:
* chainsaw
* grenades
* ontplof cocktail
* RPG
* heat seeking rocket
* flame tower
* satchel charges
* spray can
* Jet Pack
Edit: cash is gelukt