June 15, 200520 yr Hi GTA Fans! De eerste release van de Nederlandse vertaling van GTA SA is eindelijk uit! Download em nu op de officiele GTA-SA:NL website! <Reclame link verwijderd > Have Fun! Ik wil de volgende persoon bedanken voor het meehelpen met de eerste release: - Aloys van Outersterp (Hoofdvertaler) Edited June 16, 200520 yr by patrickw
June 15, 200520 yr Waarom releasen jullie de mod niet als hij grootendeels helemaal af is? En bij mij loopt SA vast dus ik denk dat er iets fout is.
June 15, 200520 yr Author Waarom releasen jullie de mod niet als hij grootendeels helemaal af is? En bij mij loopt SA vast dus ik denk dat er iets fout is. We wilden dat de mod snel populair zou worden! We hebben de mod nog niet getest.
June 15, 200520 yr Dan zou ik hem eerst eens testen. Als hij helemaal vertaald is dan zullen we hem ook in de Download Database van GTAGames zetten.
June 15, 200520 yr Dat is wel snel zeg, ook als ie niet helemaal vertaald! Ik hoop wel dat hij goed vertaald word en niet dat er in de haast stomme taalfouten worden gemaakt. Niet dat ik het beter kan natuurlijk
June 15, 200520 yr Author Dat is wel snel zeg, ook als ie niet helemaal vertaald!Ik hoop wel dat hij goed vertaald word en niet dat er in de haast stomme taalfouten worden gemaakt. Niet dat ik het beter kan natuurlijk Hi iedereen! Er is een vermoede dat 25% van GTA SA vertaald is in de volgende versie(s)! We zorgen dat de volgende versie(s) zo snel mogelijk uitkomen! Momenteel kennen al 103 mensen de website en de GTA-SA:NL Mod! (Laatst geupdate: 8:07 uur op 16-06-05) Klik hier om de nedstat van de GTA-SA:NL website te bekijken! Edited June 16, 200520 yr by overv161
June 16, 200520 yr ik neem em ook mee! maare werkt t en tot welke missie is ij vertaald want ik ben al in san fierro!!! maar voorderest mooie mod en ga vooral zo door! San Andreas Rulez
June 16, 200520 yr Author Hi gtafans! Ik moet helaas mededelen dat de NL Mod tijdelijk dood is. De NL Mod crasht als je Spanish als taal kiest. We kunnen pas weer verder als er een txd tool is, dus als die er is, stuur dan een PM-etje naar me. (Ik blijf zelf ook bij de downloads kijken, hoor!) Op de website blijft versie 0.5 wel downloadbaar, maar deze doet het dus niet. <_< Zodra er een werkende NL Mod is, zal deze verschijnen onder de naam GTA-SA:NL 0.6 De naam GTA-SA:NL versie 0.5 veranderd in 0.5 beta. Groeten, Het GTA-SA:NL Team [Edit by PatrickW: dit bericht was gepost als een nieuw topic, maar er zijn al genoeg topics over deze wannebe-vertaling, dus heb ik hem hier maar bij ingezet]
June 16, 200520 yr Author ik neem em ook mee! maare werkt t en tot welke missie is ij vertaald want ik ben al in san fierro!!! maar voorderest mooie mod en ga vooral zo door!San Andreas Rulez De mod is dood. Lees het topic daarover maar. Er was in de 0.5 versie erg weinig vertaald en hij deed het niet. Maar voor meer info moet je het topic lezen.
June 16, 200520 yr Je moet zo'n bestand ook bewerken met een GXT EDITOR!!! en niet met Kladblok. Hierdoor verlies je sommige gegevens aangezien het bestand binair is. Zonder goede GXT Editor voor SA kan je dus nooit het spel veranderen in het Nederlands. Om je ondeskundigheid heeft dit project ook niks te maken gekregen met GTAgames.nl Ook geef je al zeer snel op na de eerste fout waar denk niet iedereen even verdrietig over is. Nu dus maar wachten op een echt goede vertaling van iemand die Engels en Nederlands kent.
June 16, 200520 yr Author Je moet zo'n bestand ook bewerken met een GXT EDITOR!!!en niet met Kladblok. Hierdoor verlies je sommige gegevens aangezien het bestand binair is. Zonder goede GXT Editor voor SA kan je dus nooit het spel veranderen in het Nederlands. Om je ondeskundigheid heeft dit project ook niks te maken gekregen met GTAgames.nl Ook geef je al zeer snel op na de eerste fout waar denk niet iedereen even verdrietig over is. Nu dus maar wachten op een echt goede vertaling van iemand die Engels en Nederlands kent. De mod gaat weer verder als er een goede gxt editor komt voor sa. Dus niet meteen zo driftig doen!!!!!!!!!!! Het GTA-SA:NL Team Edited June 16, 200520 yr by overv161
June 20, 200520 yr Je moet zo'n bestand ook bewerken met een GXT EDITOR!!!en niet met Kladblok. Hierdoor verlies je sommige gegevens aangezien het bestand binair is. Zonder goede GXT Editor voor SA kan je dus nooit het spel veranderen in het Nederlands. Om je ondeskundigheid heeft dit project ook niks te maken gekregen met GTAgames.nl Ook geef je al zeer snel op na de eerste fout waar denk niet iedereen even verdrietig over is. Nu dus maar wachten op een echt goede vertaling van iemand die Engels en Nederlands kent. De mod gaat weer verder als er een goede gxt editor komt voor sa. Dus niet meteen zo driftig doen!!!!!!!!!!! Het GTA-SA:NL Team er is een gta sa gxt editor! moet je ff hier kijken: www.xs4all.nl/~bosss/ en dan bij downloads oke! suc6 Edited June 20, 200520 yr by mmatroxx
June 20, 200520 yr er is een gta sa gxt editor! moet je ff hier kijken:www.xs4all.nl/~bosss/ en dan bij downloads oke! suc6 Er staat daar helemaal niks
June 20, 200520 yr er is een gta sa gxt editor! moet je ff hier kijken:www.xs4all.nl/~bosss/ en dan bij downloads oke! suc6 Er staat daar helemaal niks nu wel
Hi GTA Fans!
De eerste release van de Nederlandse vertaling van GTA SA is eindelijk uit!
Download em nu op de officiele GTA-SA:NL website!
<Reclame link verwijderd >
Have Fun!
Ik wil de volgende persoon bedanken voor het meehelpen met de eerste release:
- Aloys van Outersterp (Hoofdvertaler)
Edited by patrickw