Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

GTA-SA:NL Mod 0.5 is uit!

Hi GTA Fans!

De eerste release van de Nederlandse vertaling van GTA SA is eindelijk uit!

Download em nu op de officiele GTA-SA:NL website!

<Reclame link verwijderd >

Have Fun!

Ik wil de volgende persoon bedanken voor het meehelpen met de eerste release:

- Aloys van Outersterp (Hoofdvertaler)

Edited by patrickw

Featured Replies

Waarom releasen jullie de mod niet als hij grootendeels helemaal af is? En bij mij loopt SA vast dus ik denk dat er iets fout is.

  • Author
Waarom releasen jullie de mod niet als hij grootendeels helemaal af is? En bij mij loopt SA vast dus ik denk dat er iets fout is.

We wilden dat de mod snel populair zou worden!

We hebben de mod nog niet getest.

Dan zou ik hem eerst eens testen. Als hij helemaal vertaald is dan zullen we hem ook in de Download Database van GTAGames zetten. :)

Dat is wel snel zeg, ook als ie niet helemaal vertaald!

Ik hoop wel dat hij goed vertaald word en niet dat er in de haast stomme taalfouten worden gemaakt.

Niet dat ik het beter kan natuurlijk :D

  • Author
Dat is wel snel zeg, ook als ie niet helemaal vertaald!

Ik hoop wel dat hij goed vertaald word en niet dat er in de haast stomme taalfouten worden gemaakt.

Niet dat ik het beter kan natuurlijk :D

Hi iedereen!

Er is een vermoede dat 25% van GTA SA vertaald is in de volgende versie(s)! :D

We zorgen dat de volgende versie(s) zo snel mogelijk uitkomen!

Momenteel kennen al 103 mensen de website en de GTA-SA:NL Mod!

(Laatst geupdate: 8:07 uur op 16-06-05)

Klik hier om de nedstat van de GTA-SA:NL website te bekijken!

Edited by overv161

Zo, dat gaat goed :D

Ik ga hem ook downloaden :)

ik neem em ook mee! maare werkt t en tot welke missie is ij vertaald want ik ben al in san fierro!!! maar voorderest mooie mod en ga vooral zo door!

San Andreas Rulez

  • Author

Hi gtafans!

Ik moet helaas mededelen dat de NL Mod tijdelijk dood is.

De NL Mod crasht als je Spanish als taal kiest.

We kunnen pas weer verder als er een txd tool is, dus als

die er is, stuur dan een PM-etje naar me. (Ik blijf zelf

ook bij de downloads kijken, hoor!) Op de website blijft versie 0.5

wel downloadbaar, maar deze doet het dus niet. <_< Zodra er een

werkende NL Mod is, zal deze verschijnen onder de naam GTA-SA:NL 0.6

De naam GTA-SA:NL versie 0.5 veranderd in 0.5 beta.

Groeten,

Het GTA-SA:NL Team

[Edit by PatrickW: dit bericht was gepost als een nieuw topic, maar er zijn al genoeg topics over deze wannebe-vertaling, dus heb ik hem hier maar bij ingezet]

  • Author
ik neem em ook mee! maare werkt t en tot welke missie is ij vertaald want ik ben al in san fierro!!! maar voorderest mooie mod en ga vooral zo door!

San Andreas Rulez

De mod is dood. Lees het topic daarover maar.

Er was in de 0.5 versie erg weinig vertaald en hij

deed het niet. Maar voor meer info moet je het

topic lezen.

Je moet zo'n bestand ook bewerken met een GXT EDITOR!!!

en niet met Kladblok.

Hierdoor verlies je sommige gegevens aangezien het bestand binair is.

Zonder goede GXT Editor voor SA kan je dus nooit het spel veranderen in het Nederlands.

Om je ondeskundigheid heeft dit project ook niks te maken gekregen met GTAgames.nl

Ook geef je al zeer snel op na de eerste fout waar denk niet iedereen even verdrietig over is.

Nu dus maar wachten op een echt goede vertaling van iemand die Engels en Nederlands kent.

  • Author
Je moet zo'n bestand ook bewerken met een GXT EDITOR!!!

en niet met Kladblok.

Hierdoor verlies je sommige gegevens aangezien het bestand binair is.

Zonder goede GXT Editor voor SA kan je dus nooit het spel veranderen in het Nederlands.

Om je ondeskundigheid heeft dit project ook niks te maken gekregen met GTAgames.nl

Ook geef je al zeer snel op na de eerste fout waar denk niet iedereen even verdrietig over is.

Nu dus maar wachten op een echt goede vertaling van iemand die Engels en Nederlands kent.

De mod gaat weer verder als er een goede gxt editor komt voor sa.

Dus niet meteen zo driftig doen!!!!!!!!!!! :(:(:(:(

Het GTA-SA:NL Team

Edited by overv161

Je moet zo'n bestand ook bewerken met een GXT EDITOR!!!

en niet met Kladblok.

Hierdoor verlies je sommige gegevens aangezien het bestand binair is.

Zonder goede GXT Editor voor SA kan je dus nooit het spel veranderen in het Nederlands.

Om je ondeskundigheid heeft dit project ook niks te maken gekregen met GTAgames.nl

Ook geef je al zeer snel op na de eerste fout waar denk niet iedereen even verdrietig over is.

Nu dus maar wachten op een echt goede vertaling van iemand die Engels en Nederlands kent.

De mod gaat weer verder als er een goede gxt editor komt voor sa.

Dus niet meteen zo driftig doen!!!!!!!!!!! :(:(:(:(

Het GTA-SA:NL Team

er is een gta sa gxt editor! moet je ff hier kijken:

www.xs4all.nl/~bosss/

en dan bij downloads oke! suc6

Edited by mmatroxx

er is een gta sa gxt editor! moet je ff hier kijken:

www.xs4all.nl/~bosss/

en dan bij downloads oke! suc6

Er staat daar helemaal niks

er is een gta sa gxt editor! moet je ff hier kijken:

www.xs4all.nl/~bosss/

en dan bij downloads oke! suc6

Er staat daar helemaal niks

nu wel

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.