Jump to content
Geplaatst:
comment_1567257

Beste GTA IV fanaten op gtaforum, The Underground is een gang op gtaforum die er zijn expertise van heeft gemaakt informatie te verzamelen over IV, TLAD, en TBOGT, en deze informatie in het IV: General forum te presenteren. Omdat dit enigzins uit de hand ging lopen, is er de afgelopen paar weken hard gewerkt om al deze informatie te bundelen in één overzichtelijk topic.

Zoek jij een speciale auto die je nog niet voor je Savehouse hebt staan? Of heb je een SnapMap nodig waarop je alle betreedbare gebouwen in Liberty City kan vinden? Al dit soort informatie kan je in dit topic vinden!

In het reactie-topic mag je reageren wanneer je aanvullende informatie hebt voor The Underground, zodat de informatie in dit topic actueel blijft!

• Reacties 54
  • Bezichtigingen 19.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1581823

Mooi resultaat, mogen jullie trots op zijn :tu: Erg praktisch ook, want veel dingen wist ik ook nog niet. Kan wellicht ook gebruikt worden om de walkthrough aan te vullen...

Geplaatst:
comment_1583551

Bedankt allemaal, maar informatie zal verbeterd worden in het weekend, wat nu heb ik gewoonweg géén tijd.

Bewerkt: door Hearv94

Geplaatst:
comment_1584448

Tegenover de garage die je in Rigged to Blow moet opblazen zit een straatje met winkels. Op de hoek, de laatste, zit het Chinese Holy Cap Restaurant. Holy Crap? Iig, die komt in de post ;)

Gevonden door Eddie Low AKA Mitchell

Geplaatst:
comment_1584463

Tegenover de garage die je in Rigged to Blow moet opblazen zit een straatje met winkels. Op de hoek, de laatste, zit het Chinese Holy Cap Restaurant. Holy Crap? Iig, die komt in de post knipoog.gif

Gevonden door Eddie Low AKA Mitchell

Heb ik eindelijk ook eens een EE :7

So Long Bitches :7

Geplaatst:
comment_1584483

Als ik eens 5 minuten tijd heb... :7

...dan edit ik dit topic, in ieder geval leuk gevonden Eddie... SnapMap? :7

Edit: :duh: Ik heb heel het toipic doorgelezen en raad eens... één keer stond er Armir...

Bewerkt: door Hearv94

Geplaatst:
comment_1587638

Hopelijk gaan ze WikiGTA snel aanpassen... Dat kunnen ze nu toch trouwens al??? Er is al kei veel info over GTA TlAD en TBoGT... Maar fijn dat er trouwens zoveel info over is.

Geplaatst:
comment_1587735

De info was er wel, maar niet fysiek te vinden ;). En dat hebben wij nu gedaan, alles met de IV Era tot nu toe geordend en overzichtelijk bij elkaar gezet in een topic :).

Geplaatst:
comment_1587858

De info was er wel, maar niet fysiek te vinden knipoog.gif. En dat hebben wij nu gedaan, alles met de IV Era tot nu toe geordend en overzichtelijk bij elkaar gezet in een topic smile3.gif.

Precies! Da's wat ik bedoel met ordenen...thumbsup2.gif Goed gedaan voor degenen die dit hebben gedaan!smile2.gif

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.