Jump to content
Geplaatst:
comment_1567257

Beste GTA IV fanaten op gtaforum, The Underground is een gang op gtaforum die er zijn expertise van heeft gemaakt informatie te verzamelen over IV, TLAD, en TBOGT, en deze informatie in het IV: General forum te presenteren. Omdat dit enigzins uit de hand ging lopen, is er de afgelopen paar weken hard gewerkt om al deze informatie te bundelen in één overzichtelijk topic.

Zoek jij een speciale auto die je nog niet voor je Savehouse hebt staan? Of heb je een SnapMap nodig waarop je alle betreedbare gebouwen in Liberty City kan vinden? Al dit soort informatie kan je in dit topic vinden!

In het reactie-topic mag je reageren wanneer je aanvullende informatie hebt voor The Underground, zodat de informatie in dit topic actueel blijft!

• Reacties 54
  • Bezichtigingen 19.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1588690

Dat was de bedoeling... daarom dat het zo'n drie weken heeft geduurt om het er wat degelijk te laten uitzien :7 .

De medewerkers hebben bijna geen tijd en jij en de andere wel en ik ook.

Dan was er nu veel nieuwe dingen op Wikigta

Geplaatst:
comment_1588693

Ik snap wel wat je bedoelt, maar mt deze dingen helpen we ze ook, het is copy-paste werk :7 . Met wat lay-out maar toch. Er zullen wel meerdere leden zijn die willn helpen hoor... maar het is momenteel gewoon niet aan ons...

Geplaatst:
comment_1593248

Het is niet aan ons, maar het neemt niet weg dat in principe, deze info gewoon op Wiki gezet kan worden, aangezien we met het project zijn omgesprongen alsof het voor Wiki zelf was. Alles is driedubbel gechecked en nagekeken, you get my point...

Geplaatst:
comment_1593507

Het is gemaakt voor Wiki CG :7 . Dat is het hem net, dit topic ging nog geplakt worden in de handige topics ipv de al verouderde OTO... Dit moet bij voertuigenlocaties CG:

[b]Diabolus:[/b] [url=http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=IV_SW&title=&set=250,50]Click here to view the SnapMap[/url] (4)

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1599197

Het OTO is nu officiëel dicht( :-( ), wanneer je dus op zoek bent naar je geliefde One Time Only's zal je dat hier moeten komen zoeken, wat je dan misschien ook beter kan sluiten is het EE-topic Jacky :) .

Geplaatst:
comment_1599283

sorry dat ik hier post

maar wil even zeggen dat het super is gemaakt en het is super handig

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1634231

Staat dit allemaal op WikiGTA?

Nee, aangezien de WikiGTA-medewerkers liever alles uit eigen ervaring en weten noteren...

Ze schakelen liever geen hulp van derden in, dit topic is dus voor de leden :puh: .

Maar gebruik in het vervolg liever het Reactietopic ;) .

Geplaatst:
comment_1641769

Als je 1235550160 belt in TLaD kun je Florian horen zingen en schreeuwen in de auto.

Hiervoor moet je wel eerst 4 'jobs' voor mr. stubbs doen.

Ik heb ook nog een vraag:

Waar kun je de slamvan en gang burrito vinden?

Bewerkt: door FGras

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.