Hallo mijn computer is ongeveer 2 maanden oud. Yoen ik er COD4 op had gezet werkte het prima. Later van tijd kwamen nog meerdere games op mijn pc. Alles bleef prima werken. Tot ik GTAIV erop plaatste. Cod4 krijgt momenteel een constante connection interrupted. En GTAIV heeft een lag wanneer ik wil bewegen in het spel. dus wanneer ik het toestenbrod eigenlijk gebruik. rondkijken toont geen problemen (bewegen met de muis dus)
Hallo mijn computer is ongeveer 2 maanden oud. Yoen ik er COD4 op had gezet werkte het prima. Later van tijd kwamen nog meerdere games op mijn pc. Alles bleef prima werken. Tot ik GTAIV erop plaatste. Cod4 krijgt momenteel een constante connection interrupted. En GTAIV heeft een lag wanneer ik wil bewegen in het spel. dus wanneer ik het toestenbrod eigenlijk gebruik. rondkijken toont geen problemen (bewegen met de muis dus)
ROUTER
Computer gegevens:
Intel® Core™ i5-750 processor
2,66 GHz, 8 MB Intel® Smart Cache, Intel® Turbo Boost Technology
4 GB werkgeheugen
Authentieke Windows® 7 Home Premium
1000 GB harde schijf
Merk nVidia
Productnaam GeForce GT 240
Productcode GeForce GT 240
Getest door HWI
Datum introductie 20-11-2009
Prijs (min. / gem.) € 69,00 / € 86,89
Specificaties
Chip-codenaam GT215
Interface PCI-Express 2.0 x16
Geheugen 512 MB
Kloksnelheid - Chip 550 MHz
Kloksnelheid - Geheugen 850 MHz
Kloksnelheid - Shaders 1340 MHz
Geheugencontroller 128 bit
Type geheugen GDDR5
DirectX versie DirectX 10.1
Vertex Shader versie 4.1
Pixel Shader versie 4.1
Unified Shaders 96
Extra Power-connector
Chip - Transistors 727 mln
Chip - Productieprocédé 40 nm
SLI-compatible
Crossfire compatible
Geïntegreerde H.264 videodecoder
Geïntegreerde VC-1 videodecoder
Maximaal stroomverbruik (TDP) 69 W
Chip-codenaam: GT215 , Interface: PCI-Express 2.0 x16 , Geheugen: 512 MB , Geheugencontroller: 128 bit , DirectX versie: DirectX 10.1 , Unified Shaders: 96
Meer info over mijn computer is beschikbaar. Vraag maar wat je moet weten