Geplaatst: 9 januari 201015 jaren comment_1568176 Hey, Ik zou graag een lijstje van TV-Series willen hebben die heel erg goed zijn of op Knight Rider lijken...
Geplaatst: 9 januari 201015 jaren comment_1568182 Of een serie goed is ligt aan jezelf. Wij kunnen alleen onze mening over een bepaalde serie geven. Maar die mening is gebouwd op onze smaak. En je als je een serie wilt die op 'Knight rider' lijkt moet je denk ik zoeken in de richting van de jaren '80 series. Die leken vaak op veel punten op mekaar.
Geplaatst: 9 januari 201015 jaren Auteur comment_1568183 Of een serie goed is ligt aan jezelf. Wij kunnen alleen onze mening over een bepaalde serie geven. Maar die mening is gebouwd op onze smaak. En je als je een serie wilt die op 'Knight rider' lijkt moet je denk ik zoeken in de richting van de jaren '80 series. Die leken vaak op veel punten op mekaar. Ik bedoelde eigelijk de Knight Rider serie uit 2008 of 2009.
Hey,
Ik zou graag een lijstje van TV-Series willen hebben die heel erg goed zijn of op Knight Rider lijken...