omg-123 Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 De patcher program/downgrader staat al vanaf 2006 is de download database van gtaforum.nlHier heb je de link: Patch Veel succes! Jah dat was hem:), maar nu heb ik een ander probleem. Ik heb het spel nieuw geïnstalleerd en als ik hem wil gaan spelen zegt mijn comp dat het spel een fout heeft veroorzaakt en onmiddelijk wordt afgesloten.Heeft iemand hiermee ervaring of weet iemand waar dat aan kan liggen? Gr (weet niet of ik het hier goed vraag trouwens, ben nog net nieuw:P) >>> Door _KoE_Mzungu: Dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg de [bewerken]-knop om je laatste post aan te passen. Post afgesplitst van >dit topic<.<<< Reageren
.Timothy Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 Heb je al eens geprobeerd gta_sa.set uit Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files te verwijderen? Reageren
omg-123 Geplaatst: 11 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Ik heb ernaar gezocht alleen kan ik in mijn documenten geen GTA san andreas user files vinden Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Loop even de tutorial van Remi-X (vastgeplakt topic) door, misschien vind je daar een oplossing. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.