Jump to content
Geplaatst:
comment_1569718

Hallo mede-GTAForummers,

Ik ben van plan om op mijn huidige pc windows 7 Ultimate te installeren. Deze computer is geschikt voor windows 7, op dit moment draait er windows vista 32 bit op. Ik wil dus windows 7 gaan bestellen alleen kan ik geen keuze maken tussen 32 bit en 64 bit. In mijn pc zit 3GB werkgeheugen, wat dus het maximale is wat 32 bit ondersteund.

Mijn vraag is nu, wat is beter om nu te kiezen 32 bit of 64 bit. Ik ben waarschijnlijk van plan om een geheugen upgrade te doen, zodat bij 64 bit eventueel meer geheugen gebruikt kan worden. Of zeggen jullie dat 3GB meer dan genoeg is?

Ik speel zoal GTA IV, MW 2, websites bouwen met dreamweaver en een klein beetje photoshop. Is het aan te raden om een geheugen upgrade te doen? Zo ja, dan kies ik voor 64 bit.

Wat zijn eigenlijk de nadelen van 64 bit, ik heb tot nu toe weinig nadelen gelezen over 64 bit, alleen dat niet alle software werkt met 64 bit.

Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven, over wat de beste koop is. ^_^

Groetjes,

GTA_MasterNL

(EDIT): Huh... Opeens staat mijn topic bij Software, terwijl ik toch zeker weet dat ik het onder hardware heb gezet..... :? :?

Zou een mod zo vriendelijk willen zijn dit alsnog onder Hardware te zetten?

>>> Door Thundercover: Het hoofdonderwerp is het verschil tussen 32 bit of 64 bit en wat beter voor je is. Die uitkomst neem je vervolgens mee in je beslissing om wel of niet je geheugen uit te breiden. Het hoofdonderwerp is in mijn ogen meer software-gerelateerd, waardoor ik het topic naar software heb verplaatst.<<<

Bewerkt: door Thundercover

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1573379

Ik wil nou echt eens weten waarom er steeds over 64-bit gezegd wordt dat er vele programma's het er niet op doen, op m'n broer z'n Windows 7 Home Premium 64-bit werkt gewoon alles, ook oude spelletjes zoals Combat Flight Simulator 2.

Geplaatst:
comment_1573390

Ik wil nou echt eens weten waarom er steeds over 64-bit gezegd wordt dat er vele programma's het er niet op doen, op m'n broer z'n Windows 7 Home Premium 64-bit werkt gewoon alles, ook oude spelletjes zoals Combat Flight Simulator 2.

Windows XP 64bit compability

Geplaatst:
comment_1573555

Ok, dus ik ga de 64 bit bestellen. Dan alleen nog 64 bit drivers installeren en klaar.

Dan doe ik later nog een upgrade naar 4GB RAM.

waarom neit direct meer? in that case is 64 bit nutteloos, je hebt een zwaarder besturingssysteem en zwaardeere programmas, kortom die 1GB werkt dan alleen maar nadelig, ga dan direct naar 6 ofzo

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1573572

Ok, dus ik ga de 64 bit bestellen. Dan alleen nog 64 bit drivers installeren en klaar.

Dan doe ik later nog een upgrade naar 4GB RAM.

waarom neit direct meer? in that case is 64 bit nutteloos, je hebt een zwaarder besturingssysteem en zwaardeere programmas, kortom die 1GB werkt dan alleen maar nadelig, ga dan direct naar 6 ofzo

Weet je dat zeker? Ik bedoel dat kost toch wel wat meer enzo... en ik zie toch best wel veel mensen met 64 bit

die maar 4GB hebben

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.