Jump to content
Geplaatst:
comment_9946

Dit hoort eigenlijk bij het nieuws maar het is gewoon teveel.

Alles hiervan is gevonden door GTAgames.nl

Nederlandse Heli

pu-scan.jpg

helicopter staat de code PH-476. PH ?? Staat dat niet op Nederlandse vliegtuigen/helicopters. Dat vonden wij heel raar om te zien. Is dit een grap van de makers? We denken het wel. Het nummer PH-476 is geregistreerd bij AKU Zweefvliegclub, Arnhem. Is iemand van Rockstar zweefvliegfan??

De Ghetto wijk van CJ dicht bij vliegveld

sapreviewpu0704page10small.jpg

Rechts boven zien we een vliegtuig laag over vliegen. Hieruit kunnen we constateren dat het vliegveld van Los Santos dicht bij de Ghetto ligt waar CJ en zijn familie woont.

De Wijk

Alle screenshots die we vinden komen uit de zelfde wijk en we kunnen zien dat ze dicht bij elkaar zijn genomen.

Rare dingen op achtergrond (3 kerstbomen) Een of ander kunstwerk in LA.

opsm2_screen4.jpg

TNsascreen02.gif

Pizzatent en kapper om de hoek

Hieruit kunnen we opmaken (ook uit bouwstyle) dat alles van de screens dicht bij elkaar ligt.

De pers heeft dus een demo tezien gekregen van een heel klein stukje GTA San Andreas.

Als iemand nog wat vindt graag plaatsen!

• Reacties 120
  • Bezichtigingen 9.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_24910
carjack2.jpg

Kijk naar die man in de auto. Naar zn oren om precies te zijn. Hij heeft 'witte puntjes' in zijn oren zitten. Oorbellen waarschijnlijk. Zal CJ dit ook kunnen?

oorbellen ,.. dikke BLINGBLING ! ;) :lol:

Geplaatst:
comment_25453

Ja, ik snap wel dat hij er een achtbaan in ziet...

Je ziet de takelhelling van rechts naar links omhoog lopen, dan maakt de baan een 180 graden bocht en gaat 'ie stijl naar beneden. Ik heb er even een plaatje van gemaakt, zie bijlage.

Maar het kan ook net zo goed een brug zijn, hoor, ik laat mijn mening nog even in het midden.

post-19-1094247295.jpg

Geplaatst:
comment_25490

Strak!

Het is trouwens ook wel bot dat het in de 90's speelt.

Als ik nu zo alle screens zie met die redelijk moderne auto's dan is het net alsof je in zo'n Amerikaanse fim zit!

Ik kan niet wachten!

Geplaatst:
comment_25555
Zit die erin?

Haha, als CJ zich eens een middagje verveelt kan ie het gele droge gras van z'n ghetto tuintje gaan maaien! ;) :lol:

:lol: Werkelijk prachtig, mooie manier om aan mijn pensioen te beginnen, lekker het gras maaien, R* lijkt er wel de nadruk er op te willen leggen. het platteland

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.