Jump to content
Geplaatst:
comment_9946

Dit hoort eigenlijk bij het nieuws maar het is gewoon teveel.

Alles hiervan is gevonden door GTAgames.nl

Nederlandse Heli

pu-scan.jpg

helicopter staat de code PH-476. PH ?? Staat dat niet op Nederlandse vliegtuigen/helicopters. Dat vonden wij heel raar om te zien. Is dit een grap van de makers? We denken het wel. Het nummer PH-476 is geregistreerd bij AKU Zweefvliegclub, Arnhem. Is iemand van Rockstar zweefvliegfan??

De Ghetto wijk van CJ dicht bij vliegveld

sapreviewpu0704page10small.jpg

Rechts boven zien we een vliegtuig laag over vliegen. Hieruit kunnen we constateren dat het vliegveld van Los Santos dicht bij de Ghetto ligt waar CJ en zijn familie woont.

De Wijk

Alle screenshots die we vinden komen uit de zelfde wijk en we kunnen zien dat ze dicht bij elkaar zijn genomen.

Rare dingen op achtergrond (3 kerstbomen) Een of ander kunstwerk in LA.

opsm2_screen4.jpg

TNsascreen02.gif

Pizzatent en kapper om de hoek

Hieruit kunnen we opmaken (ook uit bouwstyle) dat alles van de screens dicht bij elkaar ligt.

De pers heeft dus een demo tezien gekregen van een heel klein stukje GTA San Andreas.

Als iemand nog wat vindt graag plaatsen!

• Reacties 120
  • Bezichtigingen 9.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_24207
sanfierrom.jpg

ja jongens ...vers van de pers ...een nieuw plaatje vanuit San Fierro

auto-kenners welke bak is dit?

nou het ziet er uit vind ik als een hyundai coupe uit '93 (ik werk zelf bij me broers garage dus weet ik et bijna zeker)

Geplaatst:
comment_24635
haha PH staat voor police helicopter ofzo 

Erm.. Waar heb je het over? 

We hadden het over die 'Hyundai Coupé '93' ...

lol die helicopter werd in pagina 1 besproken :lol:

Geplaatst:
comment_24680

kijk goed naar die screen en deze auto bijna exact hetzelfde!

conclusie: die auto is gelijk aan een hyundai coupe,ik heb het zelfs aan mijn broer gevraagd en hij zegt ook dat het een coupe is,dus het is een coupe!

post-19-1094036119.jpg

Geplaatst:
comment_24709

conclusie: die auto is gelijk aan een hyundai coupe,ik heb het zelfs aan mijn broer gevraagd en hij zegt ook dat het een coupe is,dus het is een coupe!

Dus als je broer het zegt moet het waar zijn?

Geplaatst:
comment_24712

Dus als je broer het zegt moet het waar zijn?

maar misschien weet die broer wel veel over auto's, kan toch kun je hem echt niet kwalijk nemen :(

Ontopic please: :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.