Megadreams Geplaatst: 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2010 (bewerkt) Doordat gtaforum zoals altijd de hele bbcode verpest is het bericht even weg, ik heb echter wel de download link nog gered: Download Bewerkt: 18 september 2010 door megadreams Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crusher!! Geplaatst: 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2010 Geinig, douw er een filmpje bij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Freaksken Geplaatst: 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2010 Geinig, douw er een filmpje bij Nice, heb hem gedownload, ik ga hem zeker gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crusher!! Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2010 Megadreams does lief en zet er een filmpje bij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
goudewup Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2010 Ik denk dat het evengoed lastig blijft om er een slagboom mee te maken, want het rotatiepunt van de slagboom zit in het midden, niet onderaan. Dus dan zul je alsnog een slagboom krijgen die midden op het pad rechtovereind staat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wanted Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2010 Weet je zeker dat dit stukje werkt? ObjectMove[objectid] = SetTimerEx("ObjectMoving", speed, true, "moving", objectid); Volgens de SA:MP Wiki, hoort daar een speciaal formaat wat het type van de waarden doorgeeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2010 Die Moving heeft niet echt nut maar zorgt ervoor dat er geen error is, een slagboom maken lukt toch want dat heb ik toch gemaakt en filmpje komt zeker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crusher!! Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2010 en filmpje komt zeker mooi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 26 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2010 Versie 2 is net gereleasd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fedmas Geplaatst: 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2010 Filmpie.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 28 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2010 De include is weer te downloaden, de bug zit in mijn gamemode en niet in de include. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crusher!! Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2010 De include is weer te downloaden, de bug zit in mijn gamemode en niet in de include. FIILLLMMMMPPPPPJEEEE Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 7 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 april 2010 Na een hele tijd is Versie 3 er, zie de beginpost Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shotyoudie Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2010 Na een hele tijd is Versie 3 er, zie de beginpost Nice ga het gebruike , maar nogsteeds geen filmpje xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 8 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 april 2010 (bewerkt) Ik denk erover om een filmpje te maken met vallende rotsen (mogelijk dankzij de komst van MoveObjectEx) enzo, ik zal alles klaarzetten om een filmpje te maken ik ben iets anders aan het bedenken Bewerkt: 8 april 2010 door megadreams Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.