Geplaatst: 13 januari 201015 jaren comment_1570561 Ik heb wel eens over deze missie gehoort maar nooit gevonden hoe kan ik deze missie doen?
Geplaatst: 13 januari 201015 jaren comment_1570571 Neem eens een kijkje op WikiGTA.nl, een Wikipedia, maar dan over GTA. Zo had je bij de GTA San Andreas-pagina naar het missieoverzicht kunnen gaan. Als je daar had gezocht naar je missie, had je kunnen zien in de missie-stamboom welke missies je daarvoor nodig hebt. Een andere manier is door de zoekfunctie op WikiGTA te gebruiken. Met een zoekopdracht als Breaking the Bank at Caligula's was je meteen op de goede pagina gekomen. Daar had je een verkort missieoverzicht kunnen bekijken in het kadertje rechtsboven aan de pagina.
Geplaatst: 13 januari 201015 jaren comment_1570575 Hier kan je de missie vinden die je moet vrijspelen door in Las Venturas de missie's Saint Mark's Bistro en Up, Up and Away! te voltooien. Je kunt hier het missieverloop van San Andreas vinden hoe je tot aan de bankroof toe moet vrijspelen. Bewerkt: 13 januari 201015 jaren door Bierbuikje
Geplaatst: 13 januari 201015 jaren Auteur comment_1570732 ok,bedankt jongens,ik ben nogal een noobje denk ik bedankt voor de hulp
Geplaatst: 25 januari 201015 jaren comment_1577711 waarschijnlijk maar dat is niet zeker heb je de toegangskaart van je vriendin in las venturas nog niet gekregen. het is me zelf ook een keer overkomen namelijk. je kan hem krijgen door haar te doden op een date of door haar heel blij te maken waardoor ze hem geeft. veel succes!
Ik heb wel eens over deze missie gehoort maar nooit gevonden
hoe kan ik deze missie doen?