Jump to content
Geplaatst:
comment_1570844

Omdat er behoefte was een uitbreiding van het admin-team, zijn we op zoek gegaan naar de geschikste kandidaat. En daarbij zijn we uitgekomen bij Jowx, die zich als crewlid ruimschoots heeft bewezen. Hij beschikt in onze ogen over de juiste kwaliteiten om de taak van admin op het forum te vervullen.

Dus zonder er verder veel woorden aan vuil te maken:

Welkom

Jowx

• Reacties 84
  • Bezichtigingen 12.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1570907

:dans::dans:Wooh hooh Jowx is nu Jowx

Van harte gefeliciteerd Jowx met al die macht. En veel success. Wordt niet hoteldebotel van die macht.

Als je kwaadaardig wordt van al die macht en er dus zo'n beeld is van een knijn die kwaadaardig lacht, daarachter beelden van een rode lucht en een brandend forum. Dan schuil ik wel in je oude hol. Tsja als admin moet je toch een groter hol krijgen. :puh:

Nah vaal success en veel plezier Jowx

Geplaatst:
comment_1570932

Fuck, nou krijgen we nog meer van die grappige woordgrapjes door Joris :cab:

In iedereval Joris je hebt het zoals meerdere al zeiden heel erg verdient deze promotie naar Admin... :)En nu maar hopen dat ie nieuwe woordgrapjes verzint...

Geplaatst:
comment_1570941

Ik las de titel en ik dacht dat de 1 april grap was verschoven naar 13 januari. :7

Gefeliciteerd Joris met je promotie! Maak gebruik van dat AdminCP en je komt ook nog eens in Admin Strippen, tenminste als je Patrick en Lantyz lief aankijkt.

Geplaatst:
comment_1571018

Vandaag is rood, de kleur van jouw naam

Vandaag is rood, wat rood hoort te zijn

Vandaag is rood

Het rood van rood wit blauw

Van heel de naam van jou

Schreeuw van de roodbedekte daken dat je rood bent

Vandaag is rood gewoon weer de kleur van je naam

Gefeliciteerd hè :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.