CrackerzElite Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2010 Gefeliciteerd Jowx! Waarschijnlijk boeien mijn felicitaties je geen reet maargoed^^ Moet ook iets origineels verzinnen hé. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2010 Bij deze wil ik graag iedereen bedanken voor alle felicitaties! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2010 Gefeliciteerd Jowx! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2010 (bewerkt) Gefeliciteerd. Bewerkt: 16 januari 2010 door ikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2010 Alhoewel ik al zo'n voorgevoel heb dat dit om bepaalde redenen nog wat verspreide meningen gaat veroorzaken (leg ik wel uit als iemand daar behoefte aan heeft), wachtte ik toch al een tijdje op dat dit zou gebeuren. Ikzelf vind het meer dan verdiend, dus bij deze proficiat! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2010 Sowieso verdient, naar mijn idee zat het er al heel lang aan te komen ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2010 Nou ik zou zeggen gefeliciteerd, een konijn is ook weer is iets anders. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ymosky Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2010 Hij beschikt in onze ogen over de juiste kwaliteiten om de taak van admin op het forum te vervullen. Woei!! Jowx dus is lui genoeg Gefeliciteerd Joris, en veel succes met je nieuwe 'functie' op het forum. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Exoit Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2010 Gefeliciteerd Jowx, met je adminschap! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revolution-Designer Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2010 Gefeliciteerd, ik had het wel verwacht dat jij de volgende admin zou worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommx Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2010 Ik ken die jowx van geen kanten maar wil niet het zwart schaap spelen terwijl iedereen feliciteert, dus jaah, gefeliciteerd. ): Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomFurga Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2010 Jowx, gefeliciteerd, een beetje laat maar niet minder gemeend. Ik bewonder de wijze waarop je met gevatte humor je taak hier uitvoert. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
!NickName! Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2010 Wauw, knap werk Jowx! Nu kan ik al helemaal geen Admins meer beroven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 Harings Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2010 Gefeliciteerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2010 gefeleciteerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.