ik speel al enige tijd GTA San andreas, maar heb een probleem met het geluid.
Het probleem is als volgt: Als ik in een auto stap, of menig ander voertuig... hoor ik het geluid niet van de motor. Wel hoor ik het geluid van de omgeving en de radio. Soms valt het ook weg als ik iemand aan de telefoon heb. Ik stoor me hier verder niet zo erg aan, aangezien ik met ondertitel heb. Maar het word op de lange duur wel irritant. Ik heb al van alles geprobeert zoals de nieuwste direct x software etc gedownload en nieuwe drivers voor mijn geluidskaart. Maar tevergeefs werkte dit niet Heeft iemand de oplossing? :ph34r:
Hallo,
ik speel al enige tijd GTA San andreas, maar heb een probleem met het geluid.
Het probleem is als volgt: Als ik in een auto stap, of menig ander voertuig... hoor ik het geluid niet van de motor. Wel hoor ik het geluid van de omgeving en de radio. Soms valt het ook weg als ik iemand aan de telefoon heb. Ik stoor me hier verder niet zo erg aan, aangezien ik met ondertitel heb. Maar het word op de lange duur wel irritant. Ik heb al van alles geprobeert zoals de nieuwste direct x software etc gedownload en nieuwe drivers voor mijn geluidskaart. Maar tevergeefs werkte dit niet
Heeft iemand de oplossing? :ph34r: