Geplaatst: 16 januari 201015 jaren comment_1572626 Is het mogelijk om iets in je scripts te zetten dat, wanneer je een object aanraakt, je dood gaat? (Bijv: Player loopt over een object, en gaat dan dood) Bewerkt: 16 januari 201015 jaren door TEH_GTA_COLLECTOR
Geplaatst: 16 januari 201015 jaren comment_1572820 Helaas OnPlayerTouchObject (uit je titel) bestaat niet en zou ook niet echt gemaakt kunnen worden, je kan wel bv zelf de hoogte kunnen bepalen en de checken of de z zo hoog is en hij bij het object staat (IsPlayerInArrea)
Geplaatst: 17 januari 201015 jaren Auteur comment_1573154 Ik heb zeg maar een soort muur, en die beweegt X aantal coordinaten over Y. Maar de muur schuift je niet vooruit, hij gaat door je heen. hoe kan je dit fixen?
Geplaatst: 21 januari 201015 jaren comment_1575169 Ik heb zeg maar een soort muur, en die beweegt X aantal coordinaten over Y. Maar de muur schuift je niet vooruit, hij gaat door je heen. hoe kan je dit fixen? Dat betekent dat je muur niet solide is, neem een andere muur, waar je niet doorheen kan lopen.. Succes, Lex
Geplaatst: 21 januari 201015 jaren Auteur comment_1575240 Ik heb zeg maar een soort muur, en die beweegt X aantal coordinaten over Y. Maar de muur schuift je niet vooruit, hij gaat door je heen. hoe kan je dit fixen? Dat betekent dat je muur niet solide is, neem een andere muur, waar je niet doorheen kan lopen.. Succes, Lex Hij IS solide :/
Geplaatst: 21 januari 201015 jaren comment_1575461 Ik heb zeg maar een soort muur, en die beweegt X aantal coordinaten over Y. Maar de muur schuift je niet vooruit, hij gaat door je heen. hoe kan je dit fixen? Dat betekent dat je muur niet solide is, neem een andere muur, waar je niet doorheen kan lopen.. Succes, Lex Hij IS solide :/ Als je erdoor kan lopen is hij niet solide, maar jij zegt van wel? Geef anders het id van de muur eens, ik zal eens kijken.
Geplaatst: 23 januari 201015 jaren Auteur comment_1576685 Ik heb zeg maar een soort muur, en die beweegt X aantal coordinaten over Y. Maar de muur schuift je niet vooruit, hij gaat door je heen. hoe kan je dit fixen? Dat betekent dat je muur niet solide is, neem een andere muur, waar je niet doorheen kan lopen.. Succes, Lex Hij IS solide :/ Als je erdoor kan lopen is hij niet solide, maar jij zegt van wel? Geef anders het id van de muur eens, ik zal eens kijken. Het ID is 3095. (A51 jet door)
Geplaatst: 23 januari 201015 jaren comment_1576712 Dat object is inderdaad solide. Maar ik lees hier zojuist je post nog eens. Ik heb zeg maar een soort muur, en die beweegt X aantal coordinaten over Y. Maar de muur schuift je niet vooruit, hij gaat door je heen. hoe kan je dit fixen? Jij zegt "De muur shuift je niet vooruit". Wat is de exacte bedoeling van de muur? Bewegende objecten gaan inderdaad door je, dat is gewoon zo. Dus wat doet de muur?
Is het mogelijk om iets in je scripts te zetten dat, wanneer je een object aanraakt, je dood gaat? (Bijv: Player loopt over een object, en gaat dan dood)
Bewerkt: door TEH_GTA_COLLECTOR