Geplaatst: 17 januari 201015 jaren comment_1573512 Ik heb een vraag, ik heb een mod gebruikt (mazda rx-7) maar ik wou weten of je de auto waarvoor je hem hebt verplaats (Super GT) ook nog terug kan krijgen? >>> Door Hanneswasco: Verplaatst naar Modding forum.<<< >>> Door Beagle: +Topictitel verduidelijkt.<<<
Geplaatst: 17 januari 201015 jaren comment_1573524 Alle LeesMij's van Mods zeggen: "maak kopiën van het bestand dat je vervangt". Als je dat gedaan hebt is het een kwestie van replacen .
Geplaatst: 17 januari 201015 jaren Auteur comment_1573537 Alle LeesMij's van Mods zeggen: "maak kopiën van het bestand dat je vervangt". Als je dat gedaan hebt is het een kwestie van replacen . en wat als je dat niet doet dan??
Geplaatst: 17 januari 201015 jaren comment_1573545 Alle LeesMij's van Mods zeggen: "maak kopiën van het bestand dat je vervangt". Als je dat gedaan hebt is het een kwestie van replacen . en wat als je dat niet doet dan?? Dan kun je die SuperGT niet meer terug krijgen.
Geplaatst: 17 januari 201015 jaren comment_1573578 Ik zou zeggen, installeer het spel opnieuw. En maak even een back-up van je safegame dan kan je later weer verder met het spel waar je mee bezig was. Hoe je dat doet staat ergens in het modding gedeelte. (linkje, iemand?)
Geplaatst: 18 januari 201015 jaren comment_1573716 Je kan originele bestand(en) in dit topic aanvragen .
Ik heb een vraag, ik heb een mod gebruikt (mazda rx-7) maar ik wou weten of je de auto waarvoor je hem hebt verplaats (Super GT) ook nog terug kan krijgen?
>>> Door Hanneswasco: Verplaatst naar Modding forum.<<<
>>> Door Beagle: +Topictitel verduidelijkt.<<<