Geplaatst: 18 januari 201015 jaren comment_1573748 Ik vroeg mij zo af, van alle patches die in omloop zijn, welke zijn nuttig voor puur en alleen de graphics en de snelheid van het spel (bij gwn uitspelen storyline)? Rapport
Geplaatst: 18 januari 201015 jaren comment_1573836 Bij de één heeft het positieve gevolgen, bij de andere negatieve. Persoonlijk vind ik de laatste de beste [Patch 5], die heeft alle fixes en gaf mij ook nog eens een FPS-boost Rapport
Geplaatst: 18 januari 201015 jaren comment_1573837 dan zal ik zeggen de derde patch, die is het beste, daarna is alleen de boel maar slechter geworden, en zelfs de derde patch is al bagger. Rapport
Geplaatst: 18 januari 201015 jaren comment_1574028 dan zal ik zeggen de derde patch, die is het beste, daarna is alleen de boel maar slechter geworden, en zelfs de derde patch is al bagger. Eens. Met de 3e patch kwam de optie om schaduwen uit te zetten wat mij een enorme performance boost gaf. De opvolgende patches liepen niet zo veel (geen graphics fixes). Mvg, Flitskikker Rapport
Ik vroeg mij zo af,
van alle patches die in omloop zijn,
welke zijn nuttig voor puur en alleen de graphics en de snelheid van het spel (bij gwn uitspelen storyline)?