Mijn server begint al aardig af te komen, dus ik ben op zoek naar een host. Nu ben ik iemand die alles per se gratis wil en ik hoorde dat je je server ook thuis kon hosten. Nu heb ik een Windows XP leeg aant laten halen, die ik als host ga gebruiken. Maar wat zijn de mogelijkheden hiervan? Hoeveel player-slots kan een gemiddelde pc aan zonder 'laggy' te worden. Wat moet hij precies hebben voor grafische kaart en dat soort dingen? Als je het weet, reageer plz!
sean5874
(P.S: Dit heeft niet echt met 'SAMP-scripting' te maken, zeg het me als ik dit verkeerd post!)
Hallo,
Mijn server begint al aardig af te komen, dus ik ben op zoek naar een host. Nu ben ik iemand die alles per se gratis wil
en ik hoorde dat je je server ook thuis kon hosten. Nu heb ik een Windows XP leeg aant laten halen, die ik als host ga gebruiken. Maar wat zijn de mogelijkheden hiervan? Hoeveel player-slots kan een gemiddelde pc aan zonder 'laggy' te worden. Wat moet hij precies hebben voor grafische kaart en dat soort dingen? Als je het weet, reageer plz!
sean5874
(P.S: Dit heeft niet echt met 'SAMP-scripting' te maken, zeg het me als ik dit verkeerd post!)