Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

sa-mp met windows 7 mogelijk?

Hoi ik heb nu al een paar maanden windows 7. Maar ik moet het command /save gebruiken in sa-mp.

Maar als ik hem niet als admin run slaat hij het niet op.

Dus run ik hem als admin. Maar dan crash hij wanneer ik een server probeer te joinen...

Dus toen ik de instellingen terug gezet had. start hij normaal GTA in de plaats van sa-mp.

WTF

ik wordt ziek van dat kut gezeik van windows.... waarom moet ik het als admin runnen. Ik ben toch gvd de eigenaar...

Featured Replies

Hoi ik heb nu al een paar maanden windows 7. Maar ik moet het command /save gebruiken in sa-mp.

Maar als ik hem niet als admin run slaat hij het niet op.

Dus run ik hem als admin. Maar dan crash hij wanneer ik een server probeer te joinen...

Dus toen ik de instellingen terug gezet had. start hij normaal GTA in de plaats van sa-mp.

WTF

ik wordt ziek van dat kut gezeik van windows.... waarom moet ik het als admin runnen. Ik ben toch gvd de eigenaar...

Als je als admin runt geeft je PC het programma meer rechten, zoals BV in Programma files een bestand aan te maken of te wijzigen.

Dit kan wel verschillen, want ik heb vista:

Als je elke keer SAMP als admin wilt uitvoeren, klik dan rechts op SAMP > eigenschappen > compatibileit > "Dit programma als administrator uitvoeren" aanvinken > "Toepassen" en "Ok".

Of je kan proberen naar je GTA SA map gaan en daar als je kunt op "compatibileit bestanden" drukken, als je daar je je bestand ziet is het ook opgelost :)

Edited by GTAguillaume

  • Author

Hoi ik heb nu al een paar maanden windows 7. Maar ik moet het command /save gebruiken in sa-mp.

Maar als ik hem niet als admin run slaat hij het niet op.

Dus run ik hem als admin. Maar dan crash hij wanneer ik een server probeer te joinen...

Dus toen ik de instellingen terug gezet had. start hij normaal GTA in de plaats van sa-mp.

WTF

ik wordt ziek van dat kut gezeik van windows.... waarom moet ik het als admin runnen. Ik ben toch gvd de eigenaar...

Als je als admin runt geeft je PC het programma meer rechten, zoals BV in Programma files een bestand aan te maken of te wijzigen.

Dit kan wel verschillen, want ik heb vista:

Als je elke keer SAMP als admin wilt uitvoeren, klik dan rechts op SAMP > eigenschappen > compatibileit > "Dit programma als administrator uitvoeren" aanvinken > "Toepassen" en "Ok".

Of je kan proberen naar je GTA SA map gaan en daar als je kunt op "compatibileit bestanden" drukken, als je daar je je bestand ziet is het ook opgelost :)

jah dat weet ik. maar het werkt niet. Hij runt sa-mp wel als admin alleen hij crasht bij het connecten van een server

  • 3 weeks later...
jah dat weet ik. maar het werkt niet. Hij runt sa-mp wel als admin alleen hij crasht bij het connecten van een server

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL, al weer gezeur jij xD, jij hebt ALTIJD GEDONDER met je pc...., maar je kan proberen om samp te runnen on win xp sp2/sp3 @ compati..NOGWAT

Bij mij werkt alles met windows 7 goed, dus ook /save enzo zonder adminrechten.

  • 3 months later...

bij mij doet hij het beter op win 7 dan op win xp, alleen ik kan niet /save doen in debug maar dat doe ik gewoon in mijn eigen server :puh: (wat overigens ook makkelijker is)

Edited by klimgorilla

Misschien moet je gebruik maken van comptabiliteits probleem oplossen dan draait het programma eigenlijk onder xp in plaats van 7. Ik heb er eerlijk gezegd geen probleem mee

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.