Geplaatst: 20 januari 201015 jaren comment_1574902 Hey, hai, hoi. Ik heb een laptop met een Intel GMA 950 in m'n laptop zitten met shared 128 MB VRAM. De vraag: Kan ik hierop dit scherm aansluiten? De bedoeling is om films te kijken, al dan niet DVD. Als het mogelijk is, welke ingang heb ik er dan voor nodig(graag een fototje erbij)? Alvast bedankt. Groetjes, Brecht
Geplaatst: 23 januari 201015 jaren comment_1576341 Ik kreeg blokjes bij m'n grafische kaart. Maar omdat hij een laptop heeft lijkt mij de kans miniem dat hij die ook heeft gekregen. Overigens is er weinig verschil tussen de kwaliteit van LG en Samsung hoor.
Geplaatst: 25 januari 201015 jaren comment_1577969 Ik zou als ik jouw was, gewoon een monitor nemen die op zijn minst VGA aansluiting heeft. Zo ongeveer elk degelijk computerscherm heeft een VGA aansluiting. Let alleen wel op, dat HD films moeilijk gaan op een GMA 950.
Hey, hai, hoi.
Ik heb een laptop met een Intel GMA 950 in m'n laptop zitten met shared 128 MB VRAM. De vraag:
Kan ik hierop dit scherm aansluiten?
De bedoeling is om films te kijken, al dan niet DVD. Als het mogelijk is, welke ingang heb ik er dan voor nodig(graag een fototje erbij)?
Alvast bedankt.
Groetjes,
Brecht