In mijn AK boek stond een bericht over China en dit sprak mij heel erg aan!
(Het is een foto omdat ik nogal haast heb )
Wat vinden jullie hier nou van?
Ik vind dit niet normaal! Je mag best van je kind een hoog cijfer verwachten, maar als je kind gaat weg lopen omdat ze een slecht rapport heeft (Of minder dan die vader verwachte)! Als je kind dan wegloopt, dan zou ik toch eerst bij mezelf gaan kijken of ik iets gedaan heb! We bespraken dit in de klas, maar niet iedereen dacht er zo over! Sommige dachten zelfs dat ouders juist zo streng moeten zijn! Dat is al helemaal onzin!
Dat is niet normaal gewoon!
Naar aanleiding zoals sommige hier oordelen: DIT TOPIC IS NIET BEDOELD OM TE BEOORDELEN!
Ik wil gewoon weten wat jullie hier van vinden!
>>> Door Lantyz: Afbeelding verkleind. Voortaan zelf even doen, svp.<<<
Hi allemaal
In mijn AK boek stond een bericht over China en dit sprak mij heel erg aan!
(Het is een foto omdat ik nogal haast heb
)
Wat vinden jullie hier nou van?
Ik vind dit niet normaal! Je mag best van je kind een hoog cijfer verwachten, maar als je kind gaat weg lopen omdat ze een slecht rapport heeft (Of minder dan die vader verwachte)! Als je kind dan wegloopt, dan zou ik toch eerst bij mezelf gaan kijken of ik iets gedaan heb! We bespraken dit in de klas, maar niet iedereen dacht er zo over! Sommige dachten zelfs dat ouders juist zo streng moeten zijn! Dat is al helemaal onzin!
Dat is niet normaal gewoon!
Naar aanleiding zoals sommige hier oordelen: DIT TOPIC IS NIET BEDOELD OM TE BEOORDELEN!
Ik wil gewoon weten wat jullie hier van vinden!
>>> Door Lantyz: Afbeelding verkleind. Voortaan zelf even doen, svp.<<<