- Reacties 43
- Bezichtigingen 6.6k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
goudewup 16 posts
-
Crusher!! 7 posts
-
GTAguillaume 7 posts
-
TEH_GTA_COLLECTOR 4 posts
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Nieuw soort RP
Hallo allemaal, ik heb het idee om een geheel nieuwe RP te maken.
Het doel van deze server word om niet de zoveelste gangster of mafia RP te worden, en ik heb daarvoor al flink wat ideeën.
Het exacte idee hou ik nog even geheim, maar het principe is "Er is veel meer te doen in het leven dan bij een gang of mafia lid zijn, dus waarom daar geen RP van maken?"
En het was je misschien al duidelijk dat ik voor deze server dus een team zoek.
Wat we nodig hebben:
Vooral scripters, maar uiteraard zijn testers ook belangrijk...
In een latere fase hebben we pas admins/moderators nodig, dus ga hier a.u.b. niet om vragen.
Scripters[3/3]
Testers[7/7]
Wat kan ik zelf
Voordat jullie gaan zeggen dat een RP maken veel te hoog gegrepen is dit wel eerst even bekijken hé?
Als je scripters zou indelen in beginners, gevorderden en experts dan zou ik ongeveer op 3kwart van gevorderden zitten (dus bijna expert)
Ik kan veel dingen die moet kunnen om een RP te maken, zoals: Met files communiceren(ik gebruik dini), multi param commando's maken, Textdraws maken en uiteraard alle basis dingen (cars spawnen, pickups maken, teleporten etc.)
Wat heb ik al:
Om te bewijzen dat het bovenstaande niet allemaal verzonnen is:
Ik heb nu een begin van het script met de volgende functies.
De factions kunnen helemaal veranderd worden via tekstbestanden.
Wat moet je kunnen om te helpen:
Mensen die net hun eerste server hebben gemaakt, tja.. daar hebben we natuurlijk niet zo veel aan.
Je moet wel een wat gevorderde scripter zijn, en je moet minstens deze dingen kunnen:
Meer over het idee:
Het echte idee hou ik nog even geheim, dat krijgen de team-leden uiteraard te horen als ze lid worden.
Maar ik kan jullie wel al vertellen dat het zich vooral in San-Fierro af zal spelen, en dat er flink wat unieke functies in komen.Ik verwacht dan ook dat dit zeker een groot succes word, omdat de "markt" niet al helemaal vol is van servers zoals deze.
Er zullen uiteraard wel dingen komen die je in andere RP's ook ziet, zoals factions, businesses, en dat je voor het eerst spawn bij een treinstation
Hoe houden we contact:
Het contact zal voornamelijk (of zelfs helemaal) via MSN gaan, MSN hebben is dan ook een vereiste om mee te kunnen doen.
Updates van het script worden naar elkaar verstuurd via http://pawn.pastebin.com/.
Mee helpen?
Lijkt het jou leuk om hieraan mee te doen? En voldoe je aan alle voorwaarden?
Stuur mij dan een persoonlijk bericht met als titel "Meehelpen met RP"
en met daarin het onderstaande formulier:
>>> Door Sandra: Wissel msn-adressen via PB uit, dit ter voorkoming van spambots<<<
Er staat ook: stuur mij dan een persoonlijk bericht
En voor scripters komt daar nog bij:
Ik zal je een PM terug sturen met daarin of je aangenomen bent of niet, en zoja met het idee uitgelegd, en de e-mail adressen van alle andere teamleden
(Je e-mail adres word dus doorgegeven aan de rest van het team!)
Bewerkt: door goudewup