Geplaatst: 23 januari 201015 jaren comment_1576500 Hallo, ik ben nu druk bezig met missies maken, maar ik zoek opcodes voor: sphere's icons markers van die blokjes die in pijltjes veranderen als je tegenstander boven/onder je is Deze zoek ik zoiezo: 1. een sphere en een blokje 2. alleen een blokje 3. alleen een marker 4. marker en blokje 5. een sphere en een icon Bewerkt: 23 januari 201015 jaren door hippiebus
Geplaatst: 23 januari 201015 jaren Auteur comment_1576508 Ooit gehoord van de opcode search tool? Ja maar op een een of andere manier kan ik ze vaak niet vinden, Deze soorten staan er bijvoorbeeld ook niet in: 1@ = Car.Create(#SHAMAL, 1@, 2@, 3@) Car.SetSpeedInstantly(1@, 80.0) Actor.Angle($PLAYER_ACTOR) = 90.0
Geplaatst: 23 januari 201015 jaren comment_1576523 Dat komt omdat het verkorte dingen zijn, de volledige opcode staat er wel bij. Je kunt ze allebei en door elkaar heen gebruiken.
Geplaatst: 23 januari 201015 jaren Auteur comment_1576543 Deze heb ik nu gevonden: 1. een sphere en een blokje 03BC: 149@ = create_sphere_at 2596.589 2758.158 22.862 radius 1.0 Blokje weet ik niet 2. alleen een blokje Weet ik niet 3. alleen een marker 02A8: $439 = create_marker $ICON_CJ at $X_JOHNSON_HOUSE $Y_JOHNSON_HOUSE $Z_JOHNSON_HOUSE 4. marker en blokje 02A8: $439 = create_marker $ICON_CJ at $X_JOHNSON_HOUSE $Y_JOHNSON_HOUSE $Z_JOHNSON_HOUSE Blokje weet ik niet 5. een sphere en een icon 03BC: 149@ = create_sphere_at 2596.589 2758.158 22.862 radius 1.0 icon weet ik niet Dus hoe doe ik een icon of een blokje (hoe heet dat trouwens?) Bewerkt: 23 januari 201015 jaren door hippiebus
Hallo, ik ben nu druk bezig met missies maken, maar ik zoek opcodes voor:
sphere's
icons
markers
van die blokjes die in pijltjes veranderen als je tegenstander boven/onder je is
Deze zoek ik zoiezo:
1. een sphere en een blokje
2. alleen een blokje
3. alleen een marker
4. marker en blokje
5. een sphere en een icon
Bewerkt: door hippiebus