Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1576711

Is het mogenlijk om met deze include een object de hele tijd laten draaien? Bijv. in plaats van 1x als een barrier dat hij 360 graden ronddraait, en dat dan herhaalt. Alvast bedankt :3

Is mogelijk

// @ top of script
forward draaideur();

// @ OnGameModeInit:
SetTimer("draaideur",tijd,true); // verander ff 'tijd'

// @ ergens anders
public draaideur()
{
// de code voor het rond draaien.
return true;
}

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1576718

Is het mogenlijk om met deze include een object de hele tijd laten draaien? Bijv. in plaats van 1x als een barrier dat hij 360 graden ronddraait, en dat dan herhaalt. Alvast bedankt :3

Is mogelijk

// @ top of script
forward draaideur();

// @ OnGameModeInit:
SetTimer("draaideur",tijd,true); // verander ff 'tijd'

// @ ergens anders
public draaideur()
{
// de code voor het rond draaien.
return true;
}

Ik snap het niet XD..

Het is dus de bedoeling dat een object echt de heletijd ronddraait, Zoals Bijv. een draaimolen, of een reuzerad. Hij moet de heletijd blijven doorgaan zonder te stoppen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1577024

Je moet gewoon om de X aantal tijd je object een klein beetje draaien zodat het lijkt of het mooi rond draait. :)

Maar met de /inc die ik heb kan je dat al naatuurlijk laten verlopen. Hij doet het alleen maar 1x. Ik wil dus eigenlijk dat wanneer de functie is afgelopen dat hij een andere doet, en dan weer herbegint.

Bijv:

eerst van 0 naar 359 graden, en dan van 359 graden naar 0. (en dan dus weer opnieuw)

Geplaatst:
comment_1577399

Doormiddel van een timer, maar goed zal ik zoeits dan maar inbouwen in een volgende versie?

EDIT: Die één van de dagen gereleasd word.

Bewerkt: door megadreams

Geplaatst:
comment_1578698

Dit is opgelost, de tweede versie is gereleasd je moet hem altijd wel doen eindigen bij de coord voor de begin coord anders staat hij opeens weer ergens anders waar hij dus begon ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.