Geplaatst: 25 januari 201015 jaren comment_1577948 Er zijn twee manieren om dit te doen. De eerste en ook de veiligste is de 'stealth' methode. Al hurkend en met een sniper rifle in de hand, schiet je elke militair dood en ga je naar de controlekamer, aangegeven door een geel vierkantje om de deuren open te maken. De tweede methode is iedereen dood te schieten en naar binnen gaan via de ventilatieschacht. en die ventilatieschacht zit op dat soort dijkje aan de zuid-ooster hoek dan moet je dat gaas kapot schieten en kan je zo naar binnen lopen. >>> Door _KoE_Mzungu: Als je letterlijk tekst kopieert van een ander vermeldt dan altijd de bron. Bron: WikiGTA.<<<
Geplaatst: 25 januari 201015 jaren comment_1577949 Vergeet vooral niet op de zoeklichten te schieten, als die je spotten gaat de deur ook dicht .
Geplaatst: 25 januari 201015 jaren comment_1577961 Vergeet vooral niet op de zoeklichten te schieten, als die je spotten gaat de deur ook dicht . Dat heeft weinig nut, want als je er meer dan twee kapot schiet gaat het alarm alsnog af.
Geplaatst: 25 januari 201015 jaren comment_1577964 ... Ik schiet altijd al die dingen kapot en ik wordt nog niet opgemerkt ... ?
Geplaatst: 25 januari 201015 jaren Auteur comment_1578016 ´t Is gelukt, de poort was de hele tijd dicht doordat ik alle schijnwerpers kapot schoot.
Hoe/waar moet je binnen (ondergronds) komen?