Geplaatst: 16 juni 200519 jaren comment_157102 mensen ik heb hulp nodig!! maandag moet ik en spreekbeurt doen hé.. over de computer.. en en ik wil vragen als iemand info heeft over de eerste PC :o ! alvast bedankt !!!
Geplaatst: 16 juni 200519 jaren comment_157110 Pak is een boek! Kijk is op internet. Doe wat. Iedergeval wij gaan je niet helpen anders leer je nooit wat! TIP: http://www.wikipedia.org
Geplaatst: 16 juni 200519 jaren comment_157121 vroeger, toen ik nog spreekbeurten had, ging ik altijd naar de bibliotheek. knipte ook altijd die plaatjes uit het boek..om in mijn verslag te doen B) . anyway, daar zou je ook kunnen gaan kijken. of vraag BoMBeRMaN hij weet veel van computers :lol:
Geplaatst: 17 juni 200519 jaren comment_157596 of kijk eens op archive.org! grootste archief dat er is!
Geplaatst: 21 juni 200519 jaren comment_160902 Ga gewoon naarScholieren.comdaar kun je komplete werkstukken van af halen dat doe ik ook altijd en ik heb altijd een goed cijfer!Ik moest laats nog een werkstuk maken voor muziek over instrumenten en ik had een 8,5 gekregen!Het was maar 5 minuten werk B) Bewerkt: 21 juni 200519 jaren door marcelheerde
Geplaatst: 21 juni 200519 jaren comment_161014 vroeger, toen ik nog spreekbeurten had, ging ik altijd naar de bibliotheek.knipte ook altijd die plaatjes uit het boek..om in mijn verslag te doen B) . anyway, daar zou je ook kunnen gaan kijken. of vraag BoMBeRMaN hij weet veel van computers :lol: grmbl... waarom ben ik altijd het pispaaltje.. en nee... ik kan niet helpen NEE!!! de grootste fout die je kan maken!!!! het is BoMBeRMeN, niet BoMBeRMaN Bewerkt: 21 juni 200519 jaren door BoMBeRMeN
mensen ik heb hulp nodig!!
maandag moet ik en spreekbeurt doen hé..
over de computer..
en en ik wil vragen als iemand info heeft over de eerste PC :o !
alvast bedankt !!!