Jump to content
Geplaatst:
comment_1578331

1269865488-770.png

Het Verhaal:

21 Januari 2010- Het regent. De wegen zien er verlaten uit, en ook in de winkelstraat is geen kat te bespeuren.

Perfect voor wat illegaal gedoe. BanaanDaan komt met gierende banden aan het kruispunt te staan. Even later

komt ook Dakendak aangereden. "Ready?" vraagt BanaanDaan. "Natuurlijk. Altijd." antwoord Dakendak. Enkele

seconden later stuiven ze de winkelstraat in. BanaanDaan rijdt met z'n moto de trap op van de tandarts, om daarna

met een mooie sprong terug te landen. Dakendak rijdt, ook met z'n moto, wat verder, een winkel binnen. Ook hij

rijdt op een trap, dit keer van het warenhuis. Hij komt zo op het dak, en daar ziet hij geen andere weg dan naar

beneden te springen. Dakendak geeft plankgas, en zo landt hij net naast BanaanDaan. "Ik weet een leuke jump.

Maar dan moet je ECHT kunnen rijden."zegt BanaanDaan. Ze rijden een garage binnen,

en al vlug zijn ze 50 meter boven de grond. "Kom, volg mij," zegt BanaanDaan, "hierlangs."

Hij rijdt langs verschillende auto's, en dan springt hij op een auto, en springt zo naar beneden.

Dakendak probeert het ook, maar bijna beneden botst hij tegen een boom, en valt zo van zijn moto. Hij breekt z'n

pols en arm, en BanaanDaan komt ongerust kijken of alles ok is. "Kom, ik neem je mee." zegt BanaanDaan terwijl

hij Dakendak overeind trekt, "ik weet een schuilplaats." Dakendak klimt vanachter op BanaanDaan zijn moto. "En

mijn moto?" "Die halen we later. Ik heb er trouwens nog genoeg hoor." En zo rijden ze naar de plek van BanaanDaan.

Het was een soort van savehouse. "Luister... Jij kan rijden..."begint BanaanDaan, "goed rijden. Ik vraag me af... Zou

je met mij een stunt-clan willen stichten?" "Euh... Hoe bedoel je?" vraagt Dakendak. "Wel, het zit zo. Vroeger zat

ik bij een andere clan, maar daar heb ik me belachelijk bij gemaakt. De gemakkelijkste stunt mislukte..." legt

BanaanDaan uit, "En ik wil ze terugpakken. Samen met jou en wat andere leden lukt dat wel." "Ja... Ok... Maar...

Welke naam?" "Ghost Legion"

Intro Filmpje:

Onze SA-MP Server:

85.149.196.71:7777

Ghost Legion's Island

Players 0/10

Pass: Ja, krijg je als je lid bent

Joinen:

Om te joinen moet je HIER zijn

Leden:

[table=header]#|post-61247-1236520325.png|post-61247-1240136982.png Rang|

1267980123-060.png

|post-61247-1236517470.png

1|BoerBanaan|Opperhoofd|GTA:IV, GTA:EfLC GTA:SA|BanaanD

2|BoerDave|Opperhoofd|GTA:IV, GTA:EfLC, GTA:SA|TheNLgodfather9

3|Dennis313|Opperhoofd|GTA:IV, GTA:EfLC GTA:SA|Aerocool343

4|BV_1993|Crasher|GTA:IV, GTA:EfLC, GTA:SA|BV1993

5|Harrypietsnot|Crasher|GTA:IV, GTA:EfLC|gtaivismijnspel

6|jvj|Wannabe-stunter|GTA:IV, GTA:EfLC|PioneerJVJ

7|Cabyon|Wannabe-stunter|GTA:SA, GTA:IV|Cabyon

8|Casss|Amateur-stunter|GTA:SA|Blooper1999

9|Sando60|Crasher|GTA:SA, GTA:IV|Sando60

10|Thomas1010|Crasher|GTA:SA, GTA:IV, GTA:EfLC|thomas104070

11|Hearv94|Crasher|GTA:SA|X

12|Shotyoudie|Wannebe-Stunter|GTA:SA, GTA:IV|Shotyoudi3

13|LSDesign|Crasher|GTA:SA, GTA:IV, GTA:EfLC|LStunter

14|Luzhin2.4|Wannabe-stunter|GTA:IV, GTA:EfLC|Luzhin24

15|Cuban Gangster|Crasher|GTA:SA|X

16|Megadreams|Crasher|GTA:SA|X

17|Freaksken|Crasher|GTA:SA|X

18|SNIPER44|Crasher|GTA:SA, GTA:IV|Momieboy

19|Iefen|Crasher|GTA:SA|X

20|Gamekingz|Crasher|GTA:SA|X

21|Lennart1995|Crasher|GTA:IV|Kipcorn NL

22|@Davedavy|Crasher|GTA:SA, GTA:EfLC|Snaggyheadshot[/table]

Vrienden:

[table=header]#|post-61247-1236520325.png|

1267980123-060.png

|post-61247-1236517470.png

1|Dakendak|GTA:SA| X

2|Basssss|GTA:SA|X

| | |

| | |[/table]

Rank Systeem:

Als je de clan joint zal je een rank krijgen, en die ranks zijn:

#1. crasher

#2. wannebe-stunter

#3. amateur stunter

#4. the brick

#5. schans springer

#6. waaghals

#7. professionele bottenbreker

#8. daredevil

#9. evel knievel

Als je deze clan joint krijg je eerst de rank Crasher, om een rank omhoog te gaan moet je het in onze ogen erg goed doen (dus je helpt mee met projecten, helpt graag mensen enzovoort).

Bewerkt: door BoerBanaan

• Reacties 3.1k
  • Bezichtigingen 236.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1723663

maak je geen zorgen cas we vallen niet uit elkaar

ik ga hoop ik met daan en dave vandaag een meeting plannen komt goed:D

Bewerkt: door dennis313

Geplaatst:
comment_1723684

Mijn excuses dennis, voor mijn uitspraken op de vorige pagina, maar jij begreep mijn bericht verkeerd zag ik :7, en toen liet ik me even gaan. Ik was op school, een van de factoren die meedoen xD.

Geplaatst:
comment_1723705

Ik vind dat we een sectie moeten maken van aanbevolen servers in de hoofdpost :puh: .

Want vind sommige servers zoals RC RP wel erg goed. :)

Zeg het effe als je van role play houd (RCRP is best harcore RP) want dat raad ik je aan om op die server een account te maken want ik, daan en tom zitten er ook op. (niet GTA tom maar tom :puh:)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1723708

Ik vind dat we een sectie moeten maken van aanbevolen servers in de hoofdpost :puh: .

Zeg het effe als je van role play houd (RCRP is best harcore RP) want dat raad ik je aan om op die server een account te maken want ik, daan en tom zitten er ook op. (niet GTA tom maar tom :puh:)

Tom is daar permbanned :7

Geplaatst:
comment_1723789

Fail :7

Geplaatst:
comment_1723809

Mijn excuses dennis, voor mijn uitspraken op de vorige pagina, maar jij begreep mijn bericht verkeerd zag ik :7, en toen liet ik me even gaan. Ik was op school, een van de factoren die meedoen xD.

sorry max ik had eigelijk niet moeten onploffen

maar goed zand er over

dave en daan en ik gaan vanavond in geprek over meetings

Bewerkt: door dennis313

Geplaatst:
comment_1723813

Fail :7

Ik ben er ook gebanned voor 2 uur omdat iemand mij beroofde, ik een half uur een discussie had omdat ik niet al mn matz wil geven met een goede reden en dat ik toen in PM gezegt heb dat het niet RP is al 80% van iedereen robber is, toen werd ik gebanned voor OOC insult :S ze hebben het daar echt niet op orde jonge, bannen mij voor niet met een ongeldige reden maar die robber deed wel in /b mijn voor motherfucker dit en dat uitmaken maar die word niet verbannen voor OOC insult.

fuck die server, die is nu dood.

Geplaatst:
comment_1724213

Ik wil aan alle leden vragen of ze op dit bericht kunnen reageren binne 3 dagen.

eens kijken wie er nog actief meedoen enzo.

Hai

Geplaatst:
comment_1724241

Ik wil aan alle leden vragen of ze op dit bericht kunnen reageren binne 3 dagen.

eens kijken wie er nog actief meedoen enzo.

wat moet ik zeggen op dit bericht?

Geplaatst:
comment_1724253

Ben ik verdomme weer bezig voor dat takke wijf van beeldende vorming om een stomme tekening af te krijgen wat nergens goed voor is maar waar ik wel uren aan moet besteden -_-.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.