Puma Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 (bewerkt) Teh Magical Ananimals Bunnehh!! Binnenkort meer Bewerkt: 26 januari 2010 door Puma Reageren
Basssss Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 Jowx afknalluh!!1!!1!1 Ik vind hem echt grappig, kan 'ie ook wapens dragen? Reageren
goudewup Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 Hehe, ziet er geweldig uit! Leuke auto's rijden er bij jou rond trouwens Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 Nu krijgt iedereen de kans om Jowx gloednieuwe 'Admin CP' aan te raken! Ziet er erg nice uit Puma! Maar moet je dat knijn niet prelighten? Reageren
keessie Geplaatst: 27 januari 2010 Rapport Geplaatst: 27 januari 2010 geniaal grappige manier van lopen ik vind hem erg mooi gemaakt die ogen doen me denken aan de konijnen van rayman rabits grz Reageren
Kryziek Geplaatst: 27 januari 2010 Rapport Geplaatst: 27 januari 2010 Hopt hij niet verkeerd om? Hij valt eerst bijna voorover en dan achterover. Volgens mij hoort dat net andersom.. correct me if im wrong Reageren
Puma Geplaatst: 27 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2010 (bewerkt) Klopt, maar ik vind 't er zo wel grappig uitzien . De waarheid is dat ik geen nieuwe animatie heb gemaakt, maar het model gewoon aan de rechtervoet heb gerigged . Waarom moeilijk doen als 't ook makkelijk kan ? Nog paar screenshotjes: RIP Jowx engelkonijntje nu. Bewerkt: 27 januari 2010 door Puma Reageren
Venzio Geplaatst: 27 januari 2010 Rapport Geplaatst: 27 januari 2010 Haha, weer een leuke orginele mod! De manier van lopen is erg grappig, maar ga je het als CJ doen of gewoon als npc's uit de gewone game? Reageren
Puma Geplaatst: 27 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2010 Dat weet ik nog niet precies. Ik wil gewoon een hoop grappige skins maken en uiteindelijk een groot pakket releasen die voornamelijk gangs vervangt. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 27 januari 2010 Rapport Geplaatst: 27 januari 2010 Ik weet niet of je dit express gedaan hebt maar bunneh moet bunny zijn overgens wel een leuke en orginele mod ( Kan ik jowx trugpakken voor die warns ^^, Grapje jowx XD ) maar ik vind m wel lollig. KUTGW Reageren
Basssss Geplaatst: 27 januari 2010 Rapport Geplaatst: 27 januari 2010 Je denk toch niet dat 'Teh' en 'Ananimals' ook per ongeluk is? Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 27 januari 2010 Rapport Geplaatst: 27 januari 2010 Ehhhdd gewelduuh!!1 :tu: Die "auto's" van jou op de achtergrond maken het video nog leuker. Reageren
Fedmas Geplaatst: 27 januari 2010 Rapport Geplaatst: 27 januari 2010 Respect. Het idee al, en dan de uitwerking nog. Nice! Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 27 januari 2010 Rapport Geplaatst: 27 januari 2010 Weetje Puma, als ik toch eerlijk moet zijn.. Ik vind dat je dit topic pas moest openen als je wat meer nieuwe peds of characters had om te showen. Je hebt nu nog maar 1 beest, Beagle nog wel. Misschien tijd voor een nieuwe? Reageren
Puma Geplaatst: 28 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 Klopt, maar ik wou eerst even m'n examenweek fatsoenlijk af maken, als je daar geen problemen mee hebt . Next one: Dinino. Screens die laten zien hoe het model tot nu toe tot stand is gekomen zijn bijgevoegd . Ben gewoon begonnen met een vierkante "box", heb vervolgens wat lopen pullen, draaien, scalen en vervormen. Daarna wat gesmoothed en alvast het oog-gedeelte uitgewerkt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.