Geplaatst: 27 januari 201015 jaren comment_1578649 Hey, Ik heb een keer op venziosfunserver.nl zo'n tekst effect in de header gemaakt ik weet niet meer hoe het moet.. :$ Kan iemand het mij vertellen? Heb 't font Klavika en kijk ook op mijnmaffia.nl in de header voor nog een voorbeeld.. Bedankt!
Geplaatst: 27 januari 201015 jaren comment_1578650 Bedoel je in de header van die site gewoon de witte tekst? Wat het lijkt mij dat er daar gewoon een schaduw opzit.
Geplaatst: 27 januari 201015 jaren comment_1578723 Ik heb een keer op venziosfunserver.nl zo'n tekst effect in de header gemaakt ik weet niet meer hoe het moet.. :$ Kan iemand het mij vertellen? Heb 't font Klavika en kijk ook op mijnmaffia.nl in de header voor nog een voorbeeld.. Dat zijn effectjes die je via de Blending Options kunt maken (RMB op je textlayer > Blending Options).
Geplaatst: 27 januari 201015 jaren Auteur comment_1578753 Dat weet ik wel, alleen die settings krijg ik niet goed..
Geplaatst: 27 januari 201015 jaren comment_1578767 Ik denk dat je in dit effect moet kijken naar de Inner Shadow. Probeer daar eens de grootte van de schaduw iets groter te zetten, en de opacity wat omlaag? Ik denk dat je dan al een heel eind komt.
Hey,
Ik heb een keer op venziosfunserver.nl zo'n tekst effect in de header gemaakt ik weet niet meer hoe het moet.. :$
Kan iemand het mij vertellen? Heb 't font Klavika en kijk ook op mijnmaffia.nl in de header voor nog een voorbeeld..
Bedankt!