Ik heb nou al een tijdje problemen met mijn videokaart(Asus EN9600gt) en daar heb ik zo langzamerhand wel een beetje genoeg van . Het probleem luidt: Als ik wil gamen loopt dat voor geen meter, ik heb enorme frame-drops en ik heb wel alles op high staan maar het ziet eruit als low? Als ik dan de drivers van de Nvidia site haal en installeer dan kan ik weer gamen , maar zodra ik mijn pc weer opnieuw heb opgestart kan ik dat al niet meer . ik heb zelf zitten denken dat het misschien aan m'n moederbord(Asus p5kpl-am) ligt, omdat ik daar niet alle goede drivers voor heb kunnen vinden... Mijn besturings systeem is op dit moment Windows 7 64bit, met eerdere besturingssystemen als vista en Xp bijde 32bit heeft m'n gpu het altijd goed gedaan .
Hallo mensen,
Ik heb nou al een tijdje problemen met mijn videokaart(Asus EN9600gt) en daar heb ik zo langzamerhand wel een beetje genoeg van
. Het probleem luidt: Als ik wil gamen loopt dat voor geen meter, ik heb enorme frame-drops en ik heb wel alles op high staan maar het ziet eruit als low? Als ik dan de drivers van de Nvidia site haal en installeer dan kan ik weer gamen
, maar zodra ik mijn pc weer opnieuw heb opgestart kan ik dat al niet meer
. ik heb zelf zitten denken dat het misschien aan m'n moederbord(Asus p5kpl-am) ligt, omdat ik daar niet alle goede drivers voor heb kunnen vinden... Mijn besturings systeem is op dit moment Windows 7 64bit, met eerdere besturingssystemen als vista en Xp bijde 32bit heeft m'n gpu het altijd goed gedaan
.
alvast bedankt