Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: Intel, nVidia of Ati maakt niet uit.
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Graag door een bedrijf laten samenstellen, welke van de twee maakt niet uit, neem de goedkoopste (Azerty denk ik?)
Extra koeling (voor overklokkken)?: Neen.
Mijn PC is onlangs gecrashed, ik probeer hem te herstellen, maar als dit niet lukt zou ik graag een nieuwe PC kopen. Jullie weten vast wel iets moois samen te stellen. Ik zou graag een Intel i7-systeempje hebben. Verder zo goedkoop mogelijk houden, maar er mag wel een goede videokaart in die de GTA IV op very high aan kan. Graag ook een volledig systeem, waarbij ik dus zowat alles heb wat je eigenlijk ook bij een PC in de winkel zou krijgen (op het besturingssysteem na dan).
Budget: max. €800
Doel: Gamen op hoge settings
Desktop of laptop: Desktop
Merk pc of samengesteld: Samengesteld
Benodigde randapparatuur: -
Besturingssysteem: Heb ik zelf
Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Geen
Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: Intel, nVidia of Ati maakt niet uit.
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Graag door een bedrijf laten samenstellen, welke van de twee maakt niet uit, neem de goedkoopste (Azerty denk ik?)
Extra koeling (voor overklokkken)?: Neen.
Mijn PC is onlangs gecrashed, ik probeer hem te herstellen, maar als dit niet lukt zou ik graag een nieuwe PC kopen. Jullie weten vast wel iets moois samen te stellen.
Ik zou graag een Intel i7-systeempje hebben. Verder zo goedkoop mogelijk houden, maar er mag wel een goede videokaart in die de GTA IV op very high aan kan. Graag ook een volledig systeem, waarbij ik dus zowat alles heb wat je eigenlijk ook bij een PC in de winkel zou krijgen (op het besturingssysteem na dan).