Geplaatst: 29 januari 201015 jaren comment_1579837 Eey! Ik heb een vraagje over /givemoney bijv. in SAMP. Ik kan al werken met bijv. /sayhello 1 , en dat hij dan ID 1 , Hallooooo!!!!, Stuurt ofzo. Maar ik weet nog niet hoe je 2 value's kan gebruiken achter het command... Kan iemand me daarmee helpen ?
Geplaatst: 29 januari 201015 jaren comment_1579846 Eey! Ik heb een vraagje over /givemoney bijv. in SAMP. Ik kan al werken met bijv. /sayhello 1 , en dat hij dan ID 1 , Hallooooo!!!!, Stuurt ofzo. Maar ik weet nog niet hoe je 2 value's kan gebruiken achter het command... Kan iemand me daarmee helpen ? Kijk Hier een Handige tutorial: http://www.gtaforum.nl/topic/91984-tutorial-multi-param-commandos-maken/
Geplaatst: 29 januari 201015 jaren Auteur comment_1579848 w00ps, Zo te zien maar weer eens niet goed gezocht :$ Bedankt G Maar eigenlijk gebruik ik dcmd, dus als iemand het met dcmd kan, reageer dan nog ff Bewerkt: 29 januari 201015 jaren door RAM123
Eey!
Ik heb een vraagje over /givemoney bijv. in SAMP.
Ik kan al werken met bijv. /sayhello 1 , en dat hij dan ID 1 , Hallooooo!!!!, Stuurt ofzo.
Maar ik weet nog niet hoe je 2 value's kan gebruiken achter het command...
Kan iemand me daarmee helpen ?