Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

PS3 GTa 4 Bomb DA Base 2 MP

Een van mijn favorieten maar vaak valt hij opeens uit, ik overval de sucaritie car en rijd daarmee naar de choppeer, vlieg en land op het schip en spanw dan automatisch terug naar single player, zonder reden en opeens, mijn medespelers ervaren dit ook allen met mij, komt vaak voor waardoor ik tijd verspil.

Featured Replies

Een van mijn favorieten maar vaak valt hij opeens uit, ik overval de sucaritie car en rijd daarmee naar de choppeer, vlieg en land op het schip en spanw dan automatisch terug naar single player, zonder reden en opeens, mijn medespelers ervaren dit ook allen met mij, komt vaak voor waardoor ik tijd verspil.

Ik geloof dat dit bij mer gamers een bug is. Niets aan te doen denk ik. :slotje:

ik heb dit idd ook erg klote maar als ik het met een vriend speel is er niks aan de hand miss moet je dat is proberen. :tu:

• Author

BIj mij kwam het pas na een tijdje voor, probeer te zoeken naar Rockstar helpdesk maar vind er geen een in Nl.

BIj mij kwam het pas na een tijdje voor, probeer te zoeken naar Rockstar helpdesk maar vind er geen een in Nl.

In het engels dan maar? :bonk: of kan je dat nog niet zo goed?

En daarbij, wat gaat Rockstar daartegen doen? Op PS3 komen er toch geen patches uit?

Edited by jvj

Heb daar altijd al last van gehad en meer mensen die ik ken hebben daar last van. :bier: