ik ben ondertussen al een stukje aan het skins installeren geweest voor gta4, gaat prima en wel. maar ik ben nu een beetje moe aan het worden van die handling.dat lines het is echt tof dat de skinners (of hun partners) tijd maken voor een custom handlings bestand, maar ik vind ze meestal niet echt schitterend. ik heb nu bijvoorbeeld een s600 mercedes als skin voor de schafter, skin werkt prima geen bugs of wat dan ook, maar de handling is gewoon but voor zon apparaat. ik weet dat het een spelletje is, maar je wil natuurlijk wel een beetje realistisch spelen .
voorbeeld:
infernus: IRL is dat een supersport auto, boel vermogen en handling allez. gta4: geen wielspin bij wegtrekken, dikke onderstuur als je een bocht indraait, en alsje van het gas afgaat in een bocht dan is het helemaal een ramp. en JA, ik heb l33tuberownage keyboard skills mbt autoraggen in spelletjes. dit is gewoon jammer weetje.
ik heb onlang eindelijk eens een redelijke gevonden voor de comet. een porsche 911 gt2 skin icm bijbehorende handlin.dat line, ding had wielspin tijdens de gehele 1e versnelling bij volgas. ding vertrok ook na 3meter dwars in plaats van recht over een rechte lijn, maar dan was de handling op de voorwielen weer dusdanig ondermaats dat je altijd van de weg af gleed.
goed. to the point.
een maat van me was laatst hier en die heeft in san andreas veelvuldig het handling.cfg bestand daarvan aangepast naar wens om een beetje realistisch (voorzover dat in mijn ogen kan in SA ) te kunnen autorijden, dit heeft hij laatst bij mij gedaan voor de comet. ding rijd nu echt schitterend.
helaas zat ik niet op te letten toen hij bezig was
dus, mijn vraag is of iemand mij kan uitleggen wat alle afkortingen betekenen in het handling.dat bestand van GTA4 ik weet dat er boven aan het document een kleine lijst staat met x = v in ms2 enz enz, maar bij veel dingen staat dit NIET
wie o wie kan voor mij alle losse componenten benoemen en een klein voorbeeld geven hoe hier mee te werken?
of is hier misschien een programma voor?
mvg Keiji
name mass drag boy centreofmass transmission brakes steer wheel-traction suspension damage seat val mflags hflags anim
; A B C D E F G Tt Tg Tf Ti Tv Tb Tbb Thb Ts Wc+ Wc- Wc- Ws+ Wbias Sf Scd Srd Su Sl Sr Sb Dc Dw Dd De Ms Mv Mmf Mhf Ma
hoi
ik ben ondertussen al een stukje aan het skins installeren geweest voor gta4, gaat prima en wel. maar ik ben nu een beetje moe aan het worden van die handling.dat lines
het is echt tof dat de skinners (of hun partners) tijd maken voor een custom handlings bestand, maar ik vind ze meestal niet echt schitterend. ik heb nu bijvoorbeeld een s600 mercedes als skin voor de schafter, skin werkt prima geen bugs of wat dan ook, maar de handling is gewoon but voor zon apparaat. ik weet dat het een spelletje is, maar je wil natuurlijk wel een beetje realistisch spelen
.
voorbeeld:
infernus: IRL is dat een supersport auto, boel vermogen en handling allez. gta4: geen wielspin bij wegtrekken, dikke onderstuur als je een bocht indraait, en alsje van het gas afgaat in een bocht dan is het helemaal een ramp. en JA, ik heb l33tuberownage keyboard skills mbt autoraggen in spelletjes. dit is gewoon jammer weetje.
ik heb onlang eindelijk eens een redelijke gevonden voor de comet. een porsche 911 gt2 skin icm bijbehorende handlin.dat line, ding had wielspin tijdens de gehele 1e versnelling bij volgas. ding vertrok ook na 3meter dwars in plaats van recht over een rechte lijn, maar dan was de handling op de voorwielen weer dusdanig ondermaats dat je altijd van de weg af gleed.
goed. to the point.
een maat van me was laatst hier en die heeft in san andreas veelvuldig het handling.cfg bestand daarvan aangepast naar wens om een beetje realistisch (voorzover dat in mijn ogen kan in SA
) te kunnen autorijden, dit heeft hij laatst bij mij gedaan voor de comet. ding rijd nu echt schitterend.
helaas zat ik niet op te letten toen hij bezig was
dus, mijn vraag is of iemand mij kan uitleggen wat alle afkortingen betekenen in het handling.dat bestand van GTA4 ik weet dat er boven aan het document een kleine lijst staat met x = v in ms2 enz enz, maar bij veel dingen staat dit NIET
wie o wie kan voor mij alle losse componenten benoemen en een klein voorbeeld geven hoe hier mee te werken?
of is hier misschien een programma voor?
mvg Keiji
Bewerkt: door guarnere