- Reacties 40
- Bezichtigingen 3.3k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
_KoE_Mzungu 10 posts
-
Fedmas 8 posts
-
Hayte 7 posts
-
ArticLight 3 posts
Popular Days
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Budget: n.v.t.
Doel: algemeen gebruik, films, mogelijkheid om games (zoals GTA IV + TLAD + TBoGT) vlot en op z'n allerhoogste maximale settings soepel te kunnen spelen; met het oog op de komende 2 jaar (is lastig, weet ik, wij zijn geen profeten / toekomst-voorspellers)
Desktop of laptop: geen van beide, het liefst een tower (groundtop?), dus niet op het bureau (desk) en niet op schoot (lap)
Merk pc of samengesteld: geen voorkeur
Benodigde randapparatuur: n.v.t.
Besturingssysteem: Windows 7; indien OEM: 64bit
Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: monitor, toetsenbord, muis en speakers
ATi/NVIDIA: ik vind het lastig om nVidia en ATi met elkaar te vergelijken: zeg jij het maar
, qua geheugen graag ruim voldoende (tussen de 1GB en 2GB??)
AMD/Intel: Intel i7 (of beter) - 3GHz (of meer)
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: zelf in elkaar zetten is geen probleem, maar het gemak dient de mensch, dus kant & klaar is wel zo makkelijk
Extra koeling (voor overklokken)?: indien nodig mag er een extra koeling in, maar overklokken is niet gewenst
SDD: als opstart-medium (C:), alleen voor het besturingssyteem
HDD: minimaal 2TB
Drive: Blu-Ray brander
RAM: minimaal 8GB, met mogelijkheid tot uitbreiding
Voeding: indien 600W voldoende is hergebruik ik graag mijn huidige voeding
Ik heb zelf al een bezoek gebracht aan Azerty en ik kwam tot dit winkelmandje: =1&product[79085]=1&product[232882]=1&product[248010]=1&product[224713]=1&product[246443]=1&product[212478]=1&product[7517]=1&product[230591]=1&product[251242]=1&product[201643]=1"]>klik<
Graag uw (ongezouten) mening over mijn winkelmandje inclusief suggesties en/of aanbevelingen. Budget is geen issue, maar als het goedkoper kan is dat geen enkel probleem (duurder ook niet). Een vergelijkbaar of beter systeem voor minder poen is natuurlijk altijd welkom!
Wat ik ook graag wil weten of de combinatie [moederbord + Processor + geheugen] goed samenwerkt en of hier nog verbetering in is aan te brengen.