June 17, 200520 yr Lijkt me duidelijk: hoe maak ik me auto schoon? Als ik een wasstraat inrij gebeurd er noppes. :blink:
June 17, 200520 yr auto wassen gaat niet j ekan het niet doen, het enige wat je kan dien is denk ii hard door de regen rijden, nogmaals je auto kun je nie wassen. De zoekfunctie doet nog wel eens wonderen
June 17, 200520 yr Author Kheb alle mogelijke zoekopdrachten gedaan qua 'wassen', 'was', 'wash' en 'washing'. Kweetnie wat jij voor results krijgt, maar ik krijg 0,0 :rolleyes: iig bedankt om et ff vast te stellen, tis wel raar, der zit ook licht in de wasstraat enzo. :huh:
June 18, 200520 yr waarom er er nu een carwash als die niet werk?? :o waarom nou een benzine pomp als het toch niet werkt. Als je zo gaat praten kan je lang door gaan. waarom nou een draaimolen als je er toch niet in kan. waarom nou ..................................
June 18, 200520 yr Author ja dat is zo... maar tis wel gaar. je auto kan stuk, je kan em maken. je auto wordt vies, maar je kan em niet wassen :huh: Zodra er een werkende map-editor is valt dit zo te maken bij de pay'n'spray :lol: Edited June 18, 200520 yr by LouNGeR
June 18, 200520 yr is dit eeb lauzie grap ofzo? weet je het echt niet? nou oke spray je auto maar eens wit en ga op een zanderige weg rijden moet je dan eens kijken wat het verschil voordat je die weg bereed en nadat je die weg bereed.
June 19, 200520 yr waarom er er nu een carwash als die niet werk?? :o In GTA Vice City werkte ie ook niet hoor
Lijkt me duidelijk: hoe maak ik me auto schoon?
Als ik een wasstraat inrij gebeurd er noppes. :blink: