Mijn PC begint steeds vaker vast te lopen, begint nu een beetje vervelend te worden. Vandaar dat ik hierbij een systeem wil aanvragen.
Budget: Mijn eisen zijn niet hoog, liever niet meer dan €500, maar minder is natuurlijk altijd beter.
Doel: Met name internetten en photoshoppen. Daarnaast Excel, Powerpoint, Word.
Desktop of laptop: Desktop
Merk pc of samengesteld: Samengesteld
Benodigde randapparatuur: -
Besturingssysteem: Windows 7
Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Ik heb hier nog een externe HD van 1TB, intern 160GB is voldoende. Daarnaast heb ik een externe DVD-rom, dus die is intern niet meer nodig.
Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: Heb altijd wel wat met NVIDIA gehad, maar ATi is ook prima.
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Zelf in elkaar zetten.
Hey,
Mijn PC begint steeds vaker vast te lopen, begint nu een beetje vervelend te worden.
Vandaar dat ik hierbij een systeem wil aanvragen.
Budget: Mijn eisen zijn niet hoog, liever niet meer dan €500, maar minder is natuurlijk altijd beter.
Doel: Met name internetten en photoshoppen. Daarnaast Excel, Powerpoint, Word.
Desktop of laptop: Desktop
Merk pc of samengesteld: Samengesteld
Benodigde randapparatuur: -
Besturingssysteem: Windows 7
Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Ik heb hier nog een externe HD van 1TB, intern 160GB is voldoende. Daarnaast heb ik een externe DVD-rom, dus die is intern niet meer nodig.
Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: Heb altijd wel wat met NVIDIA gehad, maar ATi is ook prima.
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Zelf in elkaar zetten.
Extra koeling (voor overklokkken)?: -
Bewerkt: door Kloep