Geplaatst: 1 februari 201016 jaren Ik heb dat xliveless.dll in me gta iv root gedaan maar als ik nu gta wil opstarten komt er alleen dat cd'tje in beeld dat hij aan het laden is en verder gebeurt er niets wat doe ik fout? xx
Geplaatst: 1 februari 201016 jaren je moet gta4 ook via launchgta4.exe starten en deze als administrator uitvoeren.
Geplaatst: 1 februari 201016 jaren Auteur ik heb trouwens windows xp maar dit werkt ook niet edit: hij zegt iets met de licentie datum kan niet geschreven worden Bewerkt: 1 februari 201016 jaren door Kellyclarkson
Geplaatst: 2 februari 201016 jaren Auteur ja, tuurlijk maar als ik die .dll verwijder doet hij het wel gewoon
Geplaatst: 2 februari 201016 jaren Dan moet je eens al je Windows Updates uitvoeren. Dat werkte bij mij tenminste. Hoef je natuurlijk geen Windows language packs ofzo te installeren. Succes
Ik heb dat xliveless.dll in me gta iv root gedaan maar als ik nu gta wil opstarten komt er alleen dat cd'tje in beeld dat hij aan het laden is en verder gebeurt er niets wat doe ik fout?
xx