Ik ben onlangs even aan het spelen geweest met de voertuig gegevens en ben nu met een aardige lijst aan aangepaste voertuigen gekomen. bij deze zou ik ze graag delen en ben ik benieuwd naar feedback, op en aanmerkingen dus
aangepaste voertuigen (minimaal en of veelvuldig)
cavalcade
Cognoscenti
comet
huntley sport
banshee
contender
coquette
df8 (dacht ik)
dukes
fbi
feltzer
infernus
oracle
pmp600
rancher
sabregt
schafter
sentinel
sultan rs
supergt
taxi
turismo (niet crashen eh )
annihilator
*note1* de infernus en turismo zijn gemod, maar niet door mij. ik heb bij de turismo wel een paar aanpassingen gedaan, maar ben hier, zoals bij wel meer voertuigen nog niet klaar mee, dit alles is dan ook een beta werk, ik neem geen credits voor de handling lines van o.a. de infernus.
Verder zal ik dit bestand regelmatig updaten aangezien ik er elke dag wel mee aan het pielen ben.
Ik ben onlangs even aan het spelen geweest met de voertuig gegevens en ben nu met een aardige lijst aan aangepaste voertuigen gekomen. bij deze zou ik ze graag delen en ben ik benieuwd naar feedback, op en aanmerkingen dus
aangepaste voertuigen (minimaal en of veelvuldig)
cavalcade
Cognoscenti
comet
huntley sport
banshee
contender
coquette
df8 (dacht ik)
dukes
fbi
feltzer
infernus
oracle
pmp600
rancher
sabregt
schafter
sentinel
sultan rs
supergt
taxi
turismo (niet crashen eh
)
annihilator
*note1* de infernus en turismo zijn gemod, maar niet door mij. ik heb bij de turismo wel een paar aanpassingen gedaan, maar ben hier, zoals bij wel meer voertuigen nog niet klaar mee, dit alles is dan ook een beta werk, ik neem geen credits voor de handling lines van o.a. de infernus.
Verder zal ik dit bestand regelmatig updaten aangezien ik er elke dag wel mee aan het pielen ben.
Beta Handling By Guarnere- GTAforum.nl.rar
Bewerkt: door guarnere