Ik zit de laatste tijd te kijken om Photoshop toch maar eens legaal te gaan aanschaffen.
Dit omdat ik er meer mee aan de slag wil, alle gezeur met activatie-code's beu ben en het is wel duur, maar het lijkt me toch wel een goede investering.
Maargoed, als ik dan op de site van adobe kijk, dan is CS4 699$ (zo'n 500 euro dus) en de extended versie is 999$ (ongeveer 700 euro)
Maar als ik bijvoorbeeld op bol.com kijk, dan staat daar Adobe Edu Photoshop Extended voor 225 euro. uhhhhm.... hoezo prijsverschil? en is dit ook gewoon een goed werkende versie? (zo ja: verkocht )
En zijn er nog andere site's en/of winkels waar ik photoshop kan aanschaffen of heeft nog iemand andere tips?
bvd, Ymosky
>>> Door .Levi.: Topic verplaatst naar Graphics General and Discuss.<<<
Hallo,
Ik zit de laatste tijd te kijken om Photoshop toch maar eens legaal te gaan aanschaffen.
Dit omdat ik er meer mee aan de slag wil, alle gezeur met activatie-code's beu ben en het is wel duur, maar het lijkt me toch wel een goede investering.
Maargoed, als ik dan op de site van adobe kijk, dan is CS4 699$ (zo'n 500 euro dus) en de extended versie is 999$ (ongeveer 700 euro)
Maar als ik bijvoorbeeld op bol.com kijk, dan staat daar Adobe Edu Photoshop Extended voor 225 euro. uhhhhm.... hoezo prijsverschil? en is dit ook gewoon een goed werkende versie? (zo ja: verkocht
)
En zijn er nog andere site's en/of winkels waar ik photoshop kan aanschaffen of heeft nog iemand andere tips?
bvd, Ymosky
>>> Door .Levi.: Topic verplaatst naar Graphics General and Discuss.<<<
Bewerkt: door .Levi.
Hoort niet thuis in Helpdesk