Geplaatst: 4 februari 201015 jaren comment_1583663 Hoi, ik heb een paar vraagjes. Als iemand me server binnenkomt wil ik dat hij eerst moet inloggen/registreren voordat hij pas spawnt. En hoe maak ik als hij binnen komt dat iedereen in zij chatbox krijgt: Welcome by Stunt World. denaamvandespeler! Weet jij het? Bedankt!
Geplaatst: 4 februari 201015 jaren comment_1583674 Hoi, ik heb een paar vraagjes. Als iemand me server binnenkomt wil ik dat hij eerst moet inloggen/registreren voordat hij pas spawnt. En hoe maak ik als hij binnen komt dat iedereen in zij chatbox krijgt: Welcome by Stunt World. denaamvandespeler! Weet jij het? Bedankt! Ik snap niet precies waar je problemen mee hebt, de naamherkenning of de login-dialogs. Als je de naam van de speler wilt achterhalen gebruik dit: new pname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, pname, sizeof (pname)); SendClientMessage(playerid, COLOR_IDK,"Welcome %s!",pname); Dit kun je ook in dialogs gebruiken als je daarmee werkt, in strings, en zoals hier in SendClientMessages. Suc6! sean5874 Bewerkt: 4 februari 201015 jaren door sean5874
Geplaatst: 4 februari 201015 jaren comment_1583716 @ Sean: Boem compiler dood Je bent de string format vergeten, aangezien Pawn dit normaal niet kan hanteren. new pname[MAX_PLAYER_NAME], str[64]; //Als je een array size error krijgt, gewoon even 64 naar 128 opvoeren. GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname)); format(str, sizeof(str), "Welcome %s!", pname); SendClientMessage(playerid, COLOR_IDK, str); Deze code in OnPlayerConnect zetten en als je dan connect met je server krijg je het bericht: Welcome Rockline! (of hoe jouw ingame naam ook is) Als je aan iedereen wilt laten zien dat er iemand gejoined is, even wat beter op de wiki kijken. Staat STOND [it's gone?] namelijk al een tutorial verwijzing op de hoofdpagina. Klikkerdeklik! Bewerkt: 4 februari 201015 jaren door Remi-X
Geplaatst: 4 februari 201015 jaren Auteur comment_1583739 @ Sean: Boem compiler dood Je bent de string format vergeten, aangezien Pawn dit normaal niet kan hanteren. new pname[MAX_PLAYER_NAME], str[64]; //Als je een array size error krijgt, gewoon even 64 naar 128 opvoeren. GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname)); format(str, sizeof(str), "Welcome %s!", pname); SendClientMessage(playerid, COLOR_IDK, str); Deze code in OnPlayerConnect zetten en als je dan connect met je server krijg je het bericht: Welcome Rockline! (of hoe jouw ingame naam ook is) Als je aan iedereen wilt laten zien dat er iemand gejoined is, even wat beter op de wiki kijken. Staat STOND [it's gone?] namelijk al een tutorial verwijzing op de hoofdpagina. Klikkerdeklik! en hoe maak ik dan een systeem zodat hij eerst moet /register of /login moet doen voor spawn?
Hoi,
ik heb een paar vraagjes.
Als iemand me server binnenkomt wil ik dat hij eerst moet inloggen/registreren voordat hij pas spawnt.
En hoe maak ik als hij binnen komt dat iedereen in zij chatbox krijgt: Welcome by Stunt World. denaamvandespeler!
Weet jij het?
Bedankt!