Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:

MENSEN

Ik had vorig jaar tijdens een deathmatch meeting dino geluiden gehoord in de museum. Ik ben vandaag weer eens gaan kijken en toen hoorde ik het weer.

Ik zweer op goddat dit niet bewerkt is!

http://www.youtube.com/watch?v=fGNpomX1kXQ

Featured Replies

Geplaatst:

Als ik heen en weer loop hoor ik duidelijk het geluid van links naar rechts gaan op mn speakers.

Ik denk ook niet dat het een EE is, maar meer iets van een luidspreker idd.

Ik kom oorspronkelijk uit Enschede, en daar in het natuur museum hadden we ook een replica van een Dino opgezet uit botten (nu praat ik over 20 jaar geleden).

Ik kan me nog herinneren dat ze daar ook zo'n speakertje hadden geplaatst om het geluid van dat beest te laten horen....

Geplaatst:

Wat ik ook vreemd vind, is dat de tekst geschreven door Dieko de letterlijke vertaling is van de description van het filmpje.

Geplaatst:

Wat ik ook vreemd vind, is dat de tekst geschreven door Dieko de letterlijke vertaling is van de description van het filmpje.

Dat filmpje is ook van Dieko. :7

• 4 weken later...
Geplaatst:

Het klinkt niet echt klinken als een schreeuw van een dino, het klinkt meer als een echo van iets.

Btw: Als je dat geluid dan hoort sta je dan op dezelfde plek?

Want misschien is er ergens zo'n luidspreker zoals jvj zegt. :Y

Ik woon in Almelo :puh:

Geplaatst:

Heb het zelf getest een ik hoorde wel iets zachtjes weet nou niet zeker als het een dino geluid is 0_0

Geplaatst:

ja mensjes, je moet het geluid wel flink hard zetten, maar op 1:43 en 1:57 is een geluidje te horen

Geplaatst:

ja mensjes, je moet het geluid wel flink hard zetten, maar op 1:43 en 1:57 is een geluidje te horen

Als ik 'm op z'n hardst zet hoor ik alsnog niks.

Geplaatst:

vet dat geluid wat je hoort lijkt meer iets van en horror figuur ofzo :puh:

Geplaatst:

dat ligt dan aan de apparatuur waarmee je luistert :puh: Ik ben het wel een beetje met benhelsloot eens, het is eerder een of andere vieze ouwe man die onderuit zakt :{

Geplaatst:

dat ligt dan aan de apparatuur waarmee je luistert :puh: Ik ben het wel een beetje met benhelsloot eens, het is eerder een of andere vieze ouwe man die onderuit zakt :{

Ik hoor alsnog een zacht geluidje, dat wel, maar je hebt gelijk, m'n apparatuur is barslecht. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.