onbekendeIV Geplaatst: 5 februari 2010 Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 (bewerkt) hey, ik ben bezig met een admiral station voor san andreas. tot nu toe heb ik alleen de beta 1.0 uitgegeven. 1.1 is al af alleen deze kan ik niet publiceren omdat mijn pc in beslag is genomen. Beta 1.0 ben benieuwd wat jullie er van vinden van het idee. Bewerkt: 6 februari 2010 door onbekendeIV Reageren
Beagle Geplaatst: 5 februari 2010 Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 Het is wel geinig, leuk dat je nu bezig bent met het modden van voertuigen. Dat witte vlak op het raam is wel raar, dat kan je wel fixen. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 5 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 Het is wel geinig, leuk dat je nu bezig bent met het modden van voertuigen. Dat witte vlak op het raam is wel raar, dat kan je wel fixen. bedankt voor de reactie. maar bedoel je de dichte ruimte tussen de c en d stijl? dat wordt dicht maar is in 1.0 niet zo goed afgewerkt maar in de 1.1 is dit flink verbeterd. Reageren
keessie Geplaatst: 5 februari 2010 Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 ja ik vind hem wel gelukt alleen dat achterste witte vlak is idd wat raar laat even een foto zien van 1.1 grz Reageren
bramboy Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 ziet er cool uit KUTGW Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 8 februari 2010 Rapport Geplaatst: 8 februari 2010 Ziet er goed uit Wat voor mod gebruik jij voor die animaties? Reageren
MaxVito Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 ziet er cool uit KUTGW wat betekent KUTGW? Reageren
Beagle Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 Keep Up The Good Work, volgende keer mag zo'n vraag via PB. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.