February 6, 201016 yr Ik vond het wel eens tijd om het Flitskikker "logo" te vernieuwen. De huidige is al ongeveer 5 jaar oud: En hier is de nieuwe dan, met een Vista-achtige "glossy" stijl: Uiteraard gemaakt in PowerPoint (versie 2010). Wat vinden jullie ervan? Mvg, Flitskikker
February 6, 201016 yr Ik ben niet zo van vernieuwingen, maar de nieuwe versie is wel mooi geworden. Ik zou het bij het oude hebben gelaten, maar door de 'glossy' stijl ziet het er beter uit dan de vorige versie. Goed gedaan!
February 9, 201016 yr Dank jullie wel! Nog anderen die willen reageren? Mvg, Flitskikker ik wil wel hoor ik vind het mooier dan de eerste.(door de glossy stijl ja)
February 16, 201016 yr Nou Flits, hij is mooi. Dat wist je al van MSN. Mijn mening is toch dat de oude wat meer Flitskikker was.
February 27, 201016 yr Mooi gedaan! Ik ben blij dat je het oude ontwerp hebt gebruikt. Je kan echt goed zien dat het vista style heeft omdat het glimt.
February 27, 201016 yr Echt heel mooi en 'Vista'-stijl. Maar het oude logo had toch iets nostalgisch, wat moeilijk om dat te missen, maar het nieuwe is natuurlijk mooier . Edited February 27, 201016 yr by Hearv94
February 27, 201016 yr Author Dankjewel allemaal. @Hearv94: Tja, de opbouw is hetzelfde, er zijn alleen wat effectjes toegevoegd.
February 28, 201016 yr Is dit gemaakt met PowerPoint? Dat programma uit het Microsoft Office pakket? WOW. Wat je al niet kan met een dia-programma. Verder een mooi logo. Een glimmende kikker! Ziet er best professioneel uit.
Ik vond het wel eens tijd om het Flitskikker "logo" te vernieuwen.
De huidige is al ongeveer 5 jaar oud:
En hier is de nieuwe dan, met een Vista-achtige "glossy" stijl:
Uiteraard gemaakt in PowerPoint (versie 2010).
Wat vinden jullie ervan?
Mvg,
Flitskikker