Sinds een tijdje wil ik graag een nieuwe gsm kopen, een touchscreen met name.
Na enkele dagen rondkijken op verschillende site's, ben ik tot een moeilijke keuze gekomen:
LG Cookie or Samsung Star
Beide toestellen vindt ik mooi qua behuizing en uiterlijk. De gewenste functies zitten gebouwd in beide telefoons, maar ik kan steeds niet kiezen! Welke gsm is de beste en gaat het langste mee? Help me please, ik wil echt waarde voor mijn zuurverdiende zakgeld .
Extra: Als ik één van bovenstaande touchscreens koop, ga ik mijn oude mobiel (uiteraard) verkopen.
Het is een Samsung C3050. Hoeveel zou hij nog waard zijn volgend jullie? Hij werkt nog supergoed
+Punten:
VGA-camera
Bluetooth
MP3-speler
FM-radio
SMS & MMS
Uitbreidbaar geheugen tot 8 GigaByte door een MicroSD-Kaart
Mobile internet (traag )
-punten:
Enkele krasjes op de batterijklep
Héél lichte krasjes op het scherm
Is al enkele keren gevallen en dat zie je aan de hoeken
Ik kocht hem in mei 2009 voor 75 euro, ik heb de garantiebon nog liggen.
Hello allemaal
Sinds een tijdje wil ik graag een nieuwe gsm kopen, een touchscreen met name.
Na enkele dagen rondkijken op verschillende site's, ben ik tot een moeilijke keuze gekomen:
LG Cookie or Samsung Star
Beide toestellen vindt ik mooi qua behuizing en uiterlijk. De gewenste functies zitten gebouwd in beide telefoons, maar ik kan steeds niet kiezen! Welke gsm is de beste en gaat het langste mee? Help me please, ik wil echt waarde voor mijn zuurverdiende zakgeld
.
Extra: Als ik één van bovenstaande touchscreens koop, ga ik mijn oude mobiel (uiteraard) verkopen.
Het is een Samsung C3050. Hoeveel zou hij nog waard zijn volgend jullie? Hij werkt nog supergoed
+Punten:
VGA-camera
Bluetooth
MP3-speler
FM-radio
SMS & MMS
Uitbreidbaar geheugen tot 8 GigaByte door een MicroSD-Kaart
Mobile internet (traag
)
-punten:
Enkele krasjes op de batterijklep
Héél lichte krasjes op het scherm
Is al enkele keren gevallen en dat zie je aan de hoeken
Ik kocht hem in mei 2009 voor 75 euro, ik heb de garantiebon nog liggen.