Geplaatst: 7 februari 201015 jaren comment_1585375 ik heb nu een dunne witte monitor:KLIK dus ik wil een andere kopen: KLIK of KLIK maar is er verschil in mooiheid als ik bijvoorbeeld Gta IV speel? mijn witte is nogal oud Bewerkt: 7 februari 201015 jaren door lennart1995
Geplaatst: 7 februari 201015 jaren comment_1585395 Ik neem aan dat die oude witte monitor via vga is verbonden ? Als je dan die zwarte met DVI verbindt, dan wel. Ook is je resolutie hoger (moet je videokaart aankunnen) dan zie je goed verschil.
Geplaatst: 7 februari 201015 jaren comment_1585410 ik heb nu een dunne witte monitor:KLIK dus ik wil een andere kopen: KLIK of KLIK maar is er verschil in mooiheid als ik bijvoorbeeld Gta IV speel? mijn witte is nogal oud Een beeldscherm zelf maakt spellen niet snel mooier, dat doet een hogere resolutie. Het 2e scherm de P2250 is de nieuwste en zal een beter contrast ratio hebben en betere kleurenechtheid. Daarop zal je GTAIV iets mooier lijker.
Geplaatst: 7 februari 201015 jaren comment_1585411 ik heb nu een dunne witte monitor:KLIK dus ik wil een andere kopen: KLIK of KLIK maar is er verschil in mooiheid als ik bijvoorbeeld Gta IV speel? mijn witte is nogal oud Een beeldscherm zelf maakt spellen niet snel mooier, dat doet een hogere resolutie. Het 2e scherm de P2250 is de nieuwste en zal een beter contrast ratio hebben en betere kleurenechtheid. Daarop zal je GTAIV iets mooier lijker. Voor dat tweede scherm zal hij toch een iets krachtigere PC nodig hebben dan voor dat eerste scherm. Als je videokaart krachtig genoeg is zou ik voor het tweede scherm gaan.
Geplaatst: 7 februari 201015 jaren comment_1585431 Voor dat tweede scherm zal hij toch een iets krachtigere PC nodig hebben dan voor dat eerste scherm. Als je videokaart krachtig genoeg is zou ik voor het tweede scherm gaan. Alsof hij percee GTA IV in de native resolutie moet gaan draaien... Als z'n videokaart die niet aan kan, kan hij de resolutie altijd nog omlaag gooien .
Geplaatst: 7 februari 201015 jaren Auteur comment_1585538 Mijn videokaart is Nvidia Geforce 8500GT 256 MB
Geplaatst: 7 februari 201015 jaren comment_1585543 Mijn videokaart is Nvidia Geforce 8500GT 256 MB Dat gaat dus onmogelijk lukken met de instellingen op alles hoger dan medium... Als je dan de resolutie omhoog gooit kijk je naar een dia show. Het is maar net waar je van houd.
Geplaatst: 8 februari 201015 jaren Auteur comment_1585836 Haha een Diashow ja ik weet het, het is een slechte kaart ik ga denk wel een keer een nieuwe kopen
ik heb nu een dunne witte monitor:KLIK
dus ik wil een andere kopen: KLIK of KLIK
maar is er verschil in mooiheid als ik bijvoorbeeld Gta IV speel?
mijn witte is nogal oud
Bewerkt: door lennart1995